Marki własne sieci handlowych oferują coraz ciekawsze produkty kosmetyczne, często mocno osadzone w trendach. Jednak wciąż kluczowym czynnikiem pozostaje w tym przypadku cena. Ma być konkurencyjna w stosunku do produktów popularnych brandów producentów. Dlatego w obecnych inflacyjnych czasach marki sieci handlowych zyskują na znaczeniu. Stają się atrakcyjną alternatywą dla coraz liczniejszej grupy klientów oszczędzających na codziennych wydatkach.
Gdzie zatem marki własne mają najlepsze ceny? Czy na ekonomiczne zakupy kosmetyków lepiej iść do drogerii, dyskontu czy hipermarketu? Która sieć hadlowa najlepiej dba o portfele swoich klientów, poszukujących podstawowych produktów kosmetycznych i higienicznych.
Na poczatek przyjrzyjmy się żelom pod prysznic. To jeden z podstawowych produktów higieny ciała. Wymaga się od niego przede wszystkim funkcji mycia, ale przy okazji czynność ta ma być miła dla zmysłów, stąd na półkach sklepowych asortyment w wielu warianatch zapachowych. Coraz więcej osób zwraca też uwagę na skład i poszukuje naturalności, ale i dodatkowych funkcji, jeśli ich skóra ma szczególne wymagania.
Te czynniki sprawiają, że konsumenci z uwagą dokonują wyboru, pozornie nieskomplikowanego produktu. Czesto sięgają po konkretne warianty i spawdzone marki. Równocześnie otwarci są na nowości, a także na atrakcyjne oferty cenowe. Co więc oferują w tym względzie marki własne drogerii i dyskontów?