StoryEditor
Drogerie
19.01.2023 00:00

Kontigo kontynuuje współpracę z Harrym Jeffersonem. Jej efektem jest paleta ceni The Goddess

Harry Jefferson, projektant makijażu, wizażysta oraz twórca profesjonalnej marki HarryJPRO stworzył paletę cieni The Goddess. Paleta dostępna jest w sprzedaży wyłącznie w salonach stacjonarnych i sklepie online sieci drogerii Kontigo.

Makijażysta Harry Jefferson stworzył dla sieci Kontigo paletkę do makijażu inspirowaną wizerunkami bogiń z całego świata. Wśród nich znalazły się boginie piękna – Afrodyta i Yang Asha, bogini miłości i wojny – Isztar czy prabogini ziemi i płodności – Gaja.

– Pracując nad koncepcją marki HarryJPRO chciałem opowiadać historie, a bohaterkami pierwszej są boginie. Tworząc paletę The Goddess, zależało mi, by dzięki niej każda z kobiet odkryła sekret boskiej mocy tworzenia pozwalającej na kreowanie siebie. Wierzę, że makijaż inspiruje do marzeń, a moim celem jest ich spełnianie. Dlatego swoją paletą zachęcam kobiety do tego, by pozwoliły sobie na odkrycie swojej wewnętrznej bogini – komentuje Harry Jefferson.

Cienie wchodzące w skład palety The Goddess posiadają uniwersalną kolorystykę i intensywną pigmentację, która pozwala na wykonanie wyrazistego makijażu zarówno dziennego, jak i wieczorowego. Mają satynowe i brokatowe wykończenie. Ich kolorystyka to nude, brązy i róże. Do nabycia są wyłącznie w sklepie online oraz salonach stacjonarnych sieci drogerii Kontigo.

Czytaj też: Kontigo ma coraz mniej sklepów

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. kwiecień 2025 01:27