
Z okazji 7. urodzin sieci sklepów kosmetycznych Kontigo, marka przygotowała promocję, w której drugi produkt (tańszy lub kosztujący tyle samo), można kupić 70 proc. taniej. W każdym tygodniu promocja będzie obowiązywała na inną kategorię: pierwszy tydzień to pielęgnacja twarzy, drugi – pielęgnacja ciała, trzeci – pielęgnacja włosów. W ostatnim tygodniu października w akcji biorą udział kosmetyki do makijażu i akcesoria.
Ponadto, z okazji urodzin marka uruchomiła nową aplikację mobilną Kontigo. Instalując ją, klienci otrzymają darmową dostawę produktów ze sklepu internetowego, która obowiązuje aż do końca roku.
Kolejna urodzinowa atrakcja to prezent za zakupy za min. 50 zł. Za 1 grosz można będzie kupić produkty z oferty: Kanu Nature, Beaver Professional, Mokosh, Nature Queen, Paese, Clochee, Lirene, Affect, NeoNail, Naturativ, Alkemie, Holika Holika, Yope, Phenome, Bielenda, Make Me Bio, Skin Lite i Pixie Cosmetics.
– Urodziny Kontigo to świetna okazja dla naszych klientek do wypróbowania produktów, których wcześniej nie testowały oraz do uzupełnienia braków w kosmetyczkach – komentuje Magdalena Dąbrowska, marketing manager w Kontigo.