7 czerwca br. odbyło się otwarcie sklepu Hebe, zlokalizowanego w Centrum Handlowym Atrium Promenada przy ul. Ostrobramskiej 75C w Warszawie. Z okazji otwarcia klienci mają możliwość skorzystania z ofert specjalnych. Do 14 czerwca 2023 r. zapłacą mniej za kosmetyki tołpa dermo face, Vichy, Solverx, Dermedic i Cetaphil. Natomiast do 23 czerwca trwać będzie promocja na zapachy męskie, takichj marek jak Jimmy Choo, David Beckham, Karl Lagerfeld, Route 66 czy Mont Blanc.
Kolejną promocją z okazji otwarcia jest oferta od marki Nivea - “Kup min. 2 dowolne produkty Nivea, a na każdy z nich otrzymasz -25%” obowiązująca do 14 czerwca. W tym samym terminie zniżki obejmą marki: L‘Oréal, Garnier, Mixa, Maybelline, Dessange oraz NYX Professional Makeup. Wszystkie promocje obowiązują tylko w nowo otwartej drogerii.
Nowy sklep Hebe zlokalizowany w Centrum Handlowym Atrium Promenada będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 10.00-21.00, a w niedziele handlowe w godz. 10.00-20.00.
Hebe to sieć oferująca różnorodny asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność, m.in. marek Gosh, Hean, Bandi, Benton, Nacomi, Halloween czy Karl Lagerfeld. Hebe posiada bogatą ofertę kosmetyków naturalnych, koreańskich, dermo oraz profesjonalnych, a także produkty do makijażu i akcesoriów pod marką Hebe Professional.
Zgodnie ze swoja strategią rozwoju, Hebe zamierza otworzyć w 2023 roku 30 sklepów oraz inwestować w kanał e-commerce, który ma być kluczowym narzędziem w ekspansji międzynarodowej.
Czytaj więcej: Hebe o strategii rozwoju w 2023 r.
Hebe jest jedną z największych i dynamicznie rozwijających się sieci drogeryjnych w Polsce. Właścicielem sieci jest spółka Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja. Sieć rozwijana jest w Polsce od 2011 r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins (właściciela także sieci dyskontowej Biedronka) w Polsce. Sprzedaż Hebe w I kwartale 2023 r. w zrosła o 31,9 proc. w walucie lokalnej, przy LFL o 22,6 proc. W euro sprzedaż osiągnęła 93 mln, 29,5 proc. powyżej I kw. 2022.
Czytaj też: Hebe z Gwiazdą Jakości Obsługi jako jedyna drogeria w finale rankingu