StoryEditor
Drogerie
22.03.2022 00:00

Już wkrótce wybierzemy najlepsze sieci drogeryjne! [DROGERIA ROKU 2022]

Drogeria Roku – to tytuł, który od 10 lat przyznajemy sieciom i sklepom drogeryjnym. 24 maja br. poznamy kolejnych laureatów i wręczymy Statuetki Drogeria Roku 2022 w zupełnie nowej odsłonie.

Drogeria Roku jest wyjątkowym rankingiem. Ceniony w branży, biznesowy projekt, w którym najlepsze, najszybciej rozwijające się, innowacyjne sieci drogeryjne wybierają menedżerowie z firm kosmetycznych.

W tym roku będzie podobnie. Do grona jury Drogeria Roku 2022 dołączyło kilkunastu menedżerów znakomicie znających rynek kosmetyczny – przede wszystkim dyrektorów sprzedaży mających bezpośredni kontakt ze swoimi partnerami w handlu.

POZNAJ JURORÓW RANKIGU DROGERIA ROKU 2022

Jurorzy wybiorą Drogerię Roku 2022 w kilku kategoriach. Oprą się przede wszystkim na swoich doświadczeniach i relacjach biznesowych z sieciami drogeryjnymi, z którymi pracują. Jurorzy wezmą pod uwagę wszystkie podmioty działające na rynku.  

Statuetki Drogeria Roku 2022 – w zupełnie nowej formie – wręczymy 24 maja br. na wieczornym evencie towarzyszącym 10. Forum Branży Kosmetycznej. Forum odbędzie się w formule stacjonarnej podczas Retail Trends 2022. Retail Trends jest marką parasolową dla dwóch najważniejszych dla Wydawnictwa Gospodarczego (właściciela marek Wiadomości Kosmetyczne i Wiadomości Handlowe) konferencji – Forum Branży Kosmetycznej oraz Kongresu Rynku FMCG. Weź udział: ZAPISZ SIĘ To wydarzenie, które łączy dwie branże - FMCG i kosmetyczną oraz ma wspólną przestrzeń networkingową i wystawienniczą. Jest idealnym miejscem dla wszystkich, którzy chcą poznać najbardziej gorące rynkowe trendy oraz robić biznes.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
31. marzec 2025 23:16