Przemierzając warszawską Galerię Mokotów (Westfield Mokotów) najpierw natknęłam się na sklep Yves Rocher, który przypomniał mi, że za kilka dni świętujemy walentynki. Przy tej okazji na specjalnie przygotowanym standzie znalazłam kilka prezentowych propozycji, nie tylko dla kobiet.
Jako promocję marka zaproponowała perfumowany żel pod prysznic gratis przy zakupie zapachu.
Później minęłam butik Givenchy i stoisko Samarite, na których nie było walentynkowych ofert. Aż dotarłam do The Body Shop, który kusił girlandą serc.
Zachęcał też, by poznać i pokochać masła do ciała marki. Ich cena z okazji walentynek to 40 zł zamiast 100 zł, więc chyba warto.
W serca ubrał się też Douglas, zachęcając do zakupu perfum ze zniżką do 30 proc.
Walentynkowe superceny dotyczą wybranych zapachów i pielęgnacji dla kobiet i mężczyzn.
A oferta perfum przedstawia się następująco:
Kontigo z okazji walentynek radzi: Pokochaj siebie! A do zakupów zachęca 40-proc. rabatem na pielęgnację, makijaż i suplementy.
Super-Pharm pięć dni przed walentynkami jakoś wyraźnie nie odnotował tego święta, choć za kasami sporą część regałów zajęły czekoladki Lindt w walentynkowym kolorze.
Natomiast Rossmann z okazji walentynek postawił na pielęgnację włosów.
Na pięć dni przed świętem zakochanych sieć kusi m.in. promocją na kosmetyki OnlyBio.
Oprócz tego oferuje różnorodne walentynkowe gadżety, w tym poduszki, długopisy oraz akcesoria kuchenne
Ale także seksowną bieliznę:
W butiku L’Occitane serduszkowym aplikacjom towarzyszy premiera limitowanej kolekcji o zapachu kwiatu wiśni i truskawki.
Oprócz wody toaletowej, do wyboru są w niej mgiełki, perfumowane żele pod prysznic i mleczka do ciała, a nawet krem do rąk. Marka zachęca do kupowania pojedynczych produktów lub większych zestawów w ozdobnych pudełkach.
Na specjalnie opakowane zestawy postawił też butik marek La Mer, Estée Lauder i Clinique.
Także wybrane zapachy kuszą pięknymi limitowanymi opakowaniami, przygotowanymi specjalnie z myślą o walentynkowym upominku.