
Grupa Jeronimo Martins – właściciel Hebe opublikowała wyniki finansowe swoich spółek za I kwartał 2023 r. Hebe – drogeryjna sieć – kolejny raz ma powody do zadowolenia.
Sprzedaż Hebe w I kwartale 2023 r. w zrosła o 31,9 proc. w walucie lokalnej, przy LFL o 22,6 proc.. W euro sprzedaż osiągnęła 93 mln, 29,5 proc. powyżej I kw. 2022.
Kanał internetowy nadal osiągał dobre wyniki, z niewielkim wkładem działalności online, którą Hebe rozpoczęło w Czechach i na Słowacji.
EBITDA wzrosła o 25,6 proc. (+27,9 proc. w walucie lokalnej), a marża sięgnęła 5,1 proc. (5,2 proc. w I kw. 22).
Przychody całej Grupy Jeronimo Martins wzrosły w I kw. 2023 r. o 23,4 proc. do 6,8 mld euro. EBIDTA spółki wyniosła 446 mln euro, co oznacza wzrost o 20,1 proc. rdr.
EBITDA wzrosła o 25,6 proc. (+27,9 proc. w walucie lokalnej), a odpowiednia marża sięgnęła 5,1 proc. (5,2 proc. w I kw. 22).
Czytaj także: Hebe o strategii rozwoju w 2023 roku