StoryEditor
Drogerie
26.08.2022 00:00

Hebe weszło do Mikołowa

W Mikołowie od dziś działa drogeria Hebe. Pierwsza w tym mieście. Hebe zbliża się do liczby 300 drogerii w Polsce.

W Mikołowie na południu Polski, w Centrum Handlowym Auchan przy ul. Gliwickiej 3, dziś, 26 sierpnia 2022 r., została otwarta nowa drogeria Hebe. Po Sędziszowie Małopolskim to druga drogeria Hebe otwarta w tym miesiącu.

Czytaj także: Hebe ma pierwszą drogerię w Sędziszowie Małopolskim  

Hebe w Mikołowie jest pierwszą w tym mieście. Jest utrzymana w standardach sieci. Oferuje wszystkie kategorie produktowe, które są kluczowe dla Hebe. Jest wyposażona w kasy samoobsługowe.

Z okazji jej otwarcia klienci mogą skorzystać z wyjątkowych ofert specjalnych. Pierwsza z nich to „Wszystkie zapachy do -60%”. Promocją objęte zostały produkty marek: Tommy Hilfiger, Teaology, Karl Lagerfeld, Tous, Lacoste, Calvin Klein. W drugiej promocji  „Pielęgnacja twarzy do -50%”znajdziemy produkty m.in.: Yoskine, Bielenda, Yasumi, tołpa, Eveline Cosmetics, Teaology, Nacomi, Dermedic, Bandi, Nivea, Dermika, Revox, PureHeals, Lirene, FaceBoom, Purederm, Ava i wiele innych.

Ponadto w ramach „Cenowego szaleństwa” i „Promocji na otwarcie” wiele produktów do makijażu, pielęgnacji i higieny osobistej można kupić do 50 proc. taniej.  

Dodatkowo, w piątek 26 sierpnia 2022,   przy zakupach za min. 70 zł z kartą My Hebe klienci w Mikołowie otrzymują rabat 10 zł.  

Hebe to sieć sklepów kosmetycznych. Oferuje różnorodny asortyment od polskich i międzynarodowych marek. Niektóre marki, m.in.  Gosh, Hean, Bandi, Benton, Nacomi, Halloween czy Karl Lagerfeld, są dostępne na wyłączność. Hebe posiada bogatą ofertę kosmetyków naturalnych, koreańskich, dermo oraz profesjonalnych, a także coraz szerszą paletę produktów do makijażu i akcesoriów swojej marki Hebe Professional. 

Hebe to sieć sklepów kosmetycznych działająca w Polsce od 2011 r. Ma około 300 drogerii stacjonarnych. Sprzedaż sieci po I połowie 2022 r. wyniosła 163 mln euro. Hebe działa w Grupie Jeronimo Martins, do której należy także sieć dyskontów Biedronka.

  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. kwiecień 2025 01:26