Marki Hebe i Calypso Fitness Club zajmą łącznie blisko 1,5 tys. mkw. powierzchni najmu w parku handlowym wygodnych zakupów N-Park przy ul. Trakt Brzeski w Warszawie. Obecny poziom komercjalizacji obiektu to ponad 50 proc. Planowane otwarcie centrum, którego inwestorem jest Napollo, to I połowa 2019 r.
N-Park przy ul. Trakt Brzeski to pierwszy park handlowy pod tą marką w Warszawie, a drugi w aglomeracji warszawskiej – jesienią tego roku zostanie uruchomiony N-Park na granicy Starej Iwicznej i Piaseczna o powierzchni najmu ponad 8 tys. mkw. Obiekt przy ul. Trakt Brzeski pomieści 6 do 8 lokali na powierzchni ponad 3 tys. mkw. Przy centrum powstanie parking naziemny. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się stacja benzynowa, restauracja popularnej sieci oraz hotel.
Hebe to nowoczesna drogeria, która swoim klientom oferuje starannie wyselekcjonowany, zróżnicowany asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność – wszystko w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Drogeria zapewnia swoim klientom profesjonalną obsługę oraz wyjątkową atmosferę zakupów. W N-Parku sklep zajmie powierzchnię ok. 400 mkw.
Z kolei na powierzchni 1035 mkw. zostanie otwarty Calypso Fitness Club. To największa i wciąż dynamicznie rozwijająca się sieć klubów fitness w Polsce. Obecnie działa pod tą marką 50 klubów w 21 miastach, w tym najwięcej w Warszawie. Priorytetem dla marki są lokalizacje klubów w miejscach wygodnych dla klientów – blisko klienta pracującego, robiącego zakupy, wracającego do domu bądź spędzającego czas wolny. Wszystkie kluby znajdują się w kluczowych punktach miast, z miejscami parkingowymi i bardzo dobrą komunikacją.
Budowa N-Parku rozpoczęła się w tym roku. Głównym projektantem inwestycji jest biuro projektowe BM Architekci Marcin Burek, Marcin Mańkowski Sp. J. Generalnym wykonawcą inwestycji jest Daldehog Poland sp. z o.o.
NAPOLLO jest inwestorem i deweloperem projektów handlowych i mieszkaniowych. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju. Firma jest właścicielem centrum handlowego Galeria Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie. Firma rozwija w całym kraju nowy format obiektów handlowych typu convenience pod wspólną marką N-Park, która zastąpiła wcześniejszy format Centrum Zakupów. N-Parki powstają w centrach miast do 100 tys. mieszkańców oraz dużych osiedli polskich aglomeracji.