Sieć Hebe ogłosiła start swojej nowej kampanii „Czas na Hebe”, która zastąpi dotychczasowe spoty z matką i córką. Kampania będzie emitowana w Polsce, Czechach oraz Słowacji. Obejmie telewizję oraz online.
"Celem, który nam przyświecał przy tworzeniu platformy było unowocześnienie wyglądu spotu, zwiększenie dynamiki oraz pokazanie historii, z którymi nasi konsumenci będą mogli się utożsamiać.
W serii spotów pokazujemy różnorodne role, jakie Hebe może pełnić w życiu klientek i klientów: głos doradczy w świecie przeładowanym podpowiedziami z internetu, chwila przyjemności w dniu wypełnionym obowiązkami, inspiracja w poszukiwaniu prezentów, czy po prostu – ratunek, gdy kończy się coś ważnego w łazience" – czytamy w komunikacie.
Do reklam została użyta nowa muzyka. Utwór „Free Yourself” ma budować napięcie i dynamikę w spotach.
Należąca do portugalskiej grupy Jeronimo Martins (właściciel Biedronki) Hebe jest jedną z największych sieci drogeryjnych działających w Polsce, gdzie miała swój początek. Pierwsza drogeria Hebe została otwarta w 2011 r. w Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Internetowa drogeria Hebe.pl ruszyła natomiast 17 lipca 2019 r.
W pierwszym półroczu 2024 r. sieć Hebe osiągnęła sprzedaż na poziomie 271 mln euro – o 30,6 proc. więcej niż w pierwszym półroczu 2023 r. (o 22 proc. więcej w walucie lokalnej przy LFL na poziomie 12,4 proc.).
Na koniec pierwszego półrocza 2024 pod szyldem Hebe działało 361 drogerii (w tym dwie w Czechach). Trzecia drogeria w Czechach ma zostać otwarta jesienią br.
Czytaj: Hebe otworzy jesienią trzecią drogerię w Czechach
Na cały 2024 r. sieć zaplanowała otwarcie około 30 nowych sklepów.
Hebe intensywnie rozwija zarówno sprzedaż stacjonarną, jak i online. Według danych za pierwsze półrocze 2024 r., kanał e-commerce ma 19 proc. udział w całości sprzedaży Hebe. W 2023 r. sprzedaż internetowa Hebe wzostła o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.
Platformy sprzedażowe sieci działają w Polsce, Czechach i Słowacji. Hebe sprzedaje poprzez swoje e-sklepy także produkty w systemie Hebe Partner działając jak marketplace.