StoryEditor
Drogerie
13.11.2019 00:00

Hebe rozpoczyna współpracę z Sodexo

Sodexo, lider rynku świadczeń pozapłacowych, rozpoczął współpracę z siecią drogerii kosmetycznych Hebe z Grupy Jeronimo Martins. Płatności za produkty w sieci Hebe mogą być realizowane za pomocą kart i kuponów Sodexo we wszystkich sklepach Hebe w Polsce.

- Nasza współpraca z Hebe, jedną z najszybciej rozwijających się sieci drogerii w Polsce, jest odpowiedzią na prośby użytkowników produktów Sodexo, które przekazywali nam w badaniach satysfakcji – mówi Karolina Karolczak, Partnership & Procurement Director w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.

Posiadacze kart i bonów Sodexo będą mogli realizować zakupy we wszystkich sklepach sieci Hebe (232 sklepów według stanu na 25.10.2019) w całej Polsce, korzystając z kompleksowej oferty kosmetyków i dermokosmetyków drogerii. Ponadto karty Sodexo umożliwiają zakupy w nowym sklepie internetowym sieci Hebe (www.hebe.pl).

- Sodexo, podobnie jak Hebe, stale bada potrzeby konsumentów i tworzy dla nich rozwiązania oraz produkty, których oczekują. Użytkownicy naszych kart i kuponów wielokrotnie zgłaszali zainteresowanie asortymentem dostępnym w drogeriach Hebe. Każdy, kto z okazji świąt otrzyma w prezencie kupony i karty podarunkowe Sodexo, będzie mógł nimi płacić także w Hebe i zyska kolejny prezent – możliwość skorzystania z dwóch dedykowanych akcji promocyjnych. Pracodawcy dzięki naszej współpracy zyskują kolejną wartość dodaną dla pracowników - mówi Karolina Karolczak.

Magdalena Mularuk, Dyrektor Działu Marketingu w Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja cieszy się, że grono klientów Hebe powiększa się o posiadaczy kart i kuponów Sodexo.

- Produkty Sodexo dodatkowo upoważniają do ciekawych promocji i zakupów w sieci Hebe w konkurencyjnych cenach. Nasz szeroki asortyment, wysokiej jakości kosmetyki i dermokosmetyki, produkty często dostępne jedynie w naszych drogeriach, są także ciekawym pomysłem na prezenty świąteczne i noworoczne, dlatego przewidzieliśmy specjalne promocje dla posiadaczy bonów i kart Sodexo – powiedziała. 

Grupa Sodexo to światowy lider w zakresie usług i produktów podnoszących jakość życia. Od ponad 50 lat jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, zatrudniając 460 000 pracowników w 72 krajach jest 19. największym pracodawcą na świecie. Sodexo świadczy usługi dla nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz usługi motywacyjne (Sodexo Benefits and Rewards Services), obsługując ponad 100 milionów konsumentów.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. kwiecień 2025 10:01