StoryEditor
Drogerie
31.10.2024 15:19

Hebe rośnie dwucyfrowo i upatruje dalszego wzrostu w kanale e-commerce

Hebe w Westfield Mokotów, Warszawa / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Hebe zwiększa sprzedaż dwucyfrowo, co jest wynikiem pozytywnych tendencji, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w kanale e-commerce. To e-commerce jest kluczowym motorem wzrostu Hebe i sposobem na międzynarodową ekspansje - wynika z informacji opublikowanych w najnowszym raporcie finansowym obemującym 9 miesięcy 2024 r.

Grupa Jeronimo Martins opublikowała raport finansowy z wynikami sprzedaży za pierwszych 9 miesięcy 2024 r.

We wstępie do raportu właściciel sieci handlowych Biedronka i Hebe (a także Pingo Doce i Recheio w Portugalii oraz Ara w Kolumbii) podał, że pomimo trudnych warunków rynkowych sieci należące do grupy utrzymały swoją pozycję rynkową i konkurencyjność cenową.

Biedronka koncentrowała się na stwarzaniu okazji do oszczędzania dla polskich rodzin, ponieważ cena jest stale kluczowym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji zakupowych.

Hebe radziło sobie dobrze przez te dziewięć miesięcy, a wzrost sprzedaży był wspierany zarówno przez sklepy stacjonarne, jak i kanał e-commerce – napisano w raporcie.

Drogeryjna sieć Hebe zwiększyła sprzedaż o 20,6 proc. w ciągu 9 miesięcy (w walucie lokalnej), przy LFL na poziomie 11 proc. W euro sprzedaż osiągnęła 422 mln, 28,3 proc. powyżej analogicznego okresu 2023 r.

W trzecim kwartale br. sprzedaż w walucie lokalnej wzrosła o 18,3 proc., rejestrując LFL na poziomie 8,5 proc. W euro sprzedaż wyniosła 150 mln zł, 24,4 proc. więcej niż w trzecim kwartale 2023 r.

Hebe radziło sobie dobrze, zarówno w kanale sprzedaży stacjonarnej, jak i w e-commerce. E-commerce jest kluczowym motorem wzrostu Hebe, stanowiąc około 19 proc. całkowitej sprzedaży.

EBITDA wzrosła o 31,2 proc. (+23,4 proc. w walucie lokalnej), marża wzrosła do 8,3 proc. (8,2 proc. w ciągu 9 miesięcy 2023 r.).

Hebe w okresie, który obejmuje raport otworzyło 27 sklepów na rynku polskim, kończąc okres z łączną liczbą 368 drogerii w Polsce i dwoma w Czechach.

Hebe będzie nadal koncentrować swoją strategię wzrostu na kanale e-commerce, który jest również podstawą jej internacjonalizacji. Ekspansja sieci sklepów w Polsce obejmuje otwarcie ok. 30 nowych lokalizacji na cały rok – czytamy w raporcie JMD.

Czytaj także: Pierwsza drogeria Hebe w Słowacji otwarta

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.11.2024 12:16
Hebe otworzyło nowe drogerie w Dębicy i w Olsztynie
Drogeria Hebe w Dębicy, w Galerii Raj, otwarta 31 października 2024fot. Hebe

Hebe dołączyło do swojej sieci nowe drogerie w Dębicy i w Olsztynie. W obu przypadkach są to kolejne placówki sieci w tych miastach.

Pod koniec października sieć Hebe poinformowała o otwarciu nowych sklepów w Dębicy i w Olsztynie. Drogeria w Olsztynie została otwarta 24 października przy ul. Sielskiej 26 (lotnisko). Jest to trzecia placówka Hebe w Olsztynie.

image
Hebe w Olsztynie, przy ul. Sielskiej 26, otwarta 24 października 2024
fot. Hebe

Natomiast nowa drogeria w Dębicy została zlokalizowana w Galerii Raj, przy ul. Rzeszowskiej 114. Jest to druga drogeria Hebe w tym mieście. Pierwsza została otwarta w grudniu 2018 r. i była to dwusetna drogeria sieci w Polsce.  

Obie nowe drogerie są utrzymane w standardach sieci, a ich otwarcie pozwoliło klientom na skorzystanie z głębokich obniżek cenowych i promocji.

Czytaj także: Hebe rośnie dwucyfrowo i upatruje dalszego wzrostu w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
31.10.2024 10:59
100 tys. zł do wygrania podczas Dni Klubu Super-Pharm
fot. Linkedin Super-Pharm

W drogeriach Super-Pharm trwa akcja promocyjna, w ramach której użytkownicy programu lojalnościowego mogą kupić szereg produktów z dużym rabatem oraz wziąć udział w loterii, w której główną nagrodą jest 100 tys. zł.

Dni Klubu Super-Pharm trwają w sklepach sieci Super-Pharm do 6 listopada br. W ramach akcji setki produktów objęte są atrakcyjnymi promocjami cenowymi.

Przy zakupach za minimum 50 zł można także wziąć udział w Super Loterii, w której nagrodą główną jest 100 tys. zł.

W kluczowej dla Super-Pharm kategorii dermokosmetyków uczestnicy programu lojalnościowego sieci kupią produkty nawet z 50-proc. rabatem.

image
Dermokosmetyki są kluczową kategorią produktową dla Super-Pharm
fot. Super-Pharm

Obniżkami objęte zostały kosmetyki z wielu kategorii pielęgnacji twarzy, ciała i włosów,  makijażu, a także suplementy i produkty dla domu. Akcję wspierają informacje zawarte w katalogu Super Trendy, a konsultantki i konsultanci pomagają klientom podczas zakupów dobrać najodpowiedniejsze dla nich produkty. 

Czytaj także: Mobile Institute: Promocje rządzą zakupami kosmetyków

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. listopad 2024 14:43