StoryEditor
Drogerie
27.10.2022 00:00

Hebe przyspiesza. Otwiera po dwie drogerie dziennie

Sieć Hebe otworzyła nową drogerię w Centrum Handlowym Borek przy al. gen. Józefa Hallera 52 we Wrocławiu. To trzynasty sklep Hebe zlokalizowany w tym mieście. Tego samego dnia ruszyła drogeria w Galerii Handlowej Karuzela przy ul. Dobrawy 3 w Kołobrzegu. Tym razem jest to pierwsze Hebe w miejscowości.

Z okazji otwarcia najnowszych sklepów Hebe, klienci mogą w nich korzystać z ofert specjalnych, takich jak „Twoje ulubione marki makijażowe do -40%” czy „Pielęgnacja naturalna do -50 %”. W tej pierwszej markami objętymi promocją są m.in.: Claresa, Eveline Cosmetics, Max Factor, Bourjois, Maybelline, Gosh, Rimmel, Sally Hansen, Bell HypoAllergenic, L’Oréal, Pierre René i Hean. Druga z promocji obejmuje takie marki jak: Nacomi, Pure by Clochee, Only Bio, Feel Free, Resibo i wiele innych.

Dodatkowo, w czwartek 27 października 2022 na klientów czeka oferta, w której przy zakupach za min. 70 zł z kartą My Hebe klienci otrzymują rabat 10 zł.

Poza tym, z okazji otwarcia nowego sklepu Hebe we Wrocławiu i Kołobrzegu klienci korzystają z „Cenowego szaleństwa” i „Promocji na otwarcie”, dzięki którym wiele produktów do pielęgnacji i higieny osobistej oferowanych jest do 50 proc. taniej.

Hebe w obu lokalizacjach otwarte będzie od poniedziałku do soboty w godz. 09.00-21.00, a w niedziele handlowe w godz. 10.00-20.00

Hebe w w Galerii Handlowej Karuzela przy ul. Dobrawy 3 w Kołobrzegu

Hebe to sieć oferująca różnorodny asortyment kosmetyków naturalnych, koreańskich, dermo oraz profesjonalnych, a także produkty dostępne na wyłączność, m.in. marek Gosh, Hean, Bandi, Benton, Nacomi, Halloween czy Karl Lagerfeld.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. kwiecień 2025 01:49