StoryEditor
Drogerie
26.05.2023 00:00

Hebe polubiło Białystok. Już piąta drogeria otwarta

Hebe w Białymstoku w Centrum Handlowym Atrium Biała / fot. materiały prasowe
Sieć Hebe ma już pięć drogerii w Białymstoku. 26 maja nowy sklep ruszył w Centrum Handlowym Atrium Biała przy ul. Czesława Miłosza 2. Hebe rozwija równolegle sieć stacjonarnych sklepów i e-commerce. 

Hebe otwiera kolejne drogerie. Plan na 2023 r. zakłada powiększenie sieci o 20 nowych sklepów. Obecnie pod szyldem Hebe działa ponad 320 placówek.

Najnowszy sklep został otwarty dziś, 26 maja, w Białymstoku. To już piąta drogeria Hebe w tym mieście. Sklep działa w Centrum Handlowym Atrium Biała przy ul. Czesława Miłosza 2.

Otwarcie drogerii, jak zawsze przy takich okazjach, wiązało się ze specjalnymi ofertami dla klientów: „Pielęgnacja włosów -50% drugi produkt miksuj dowolnie“ –  promocja obejmuje produkty marek takich jak: Banfi, Anwen, Batiste, Revox, Sielanka czy Gliss Color.  „Dni My Hebe do -40%“ – klienci posiadający kartę My Hebe, znajdą w atrakcyjnych cenach produkty m.in.Nacomi, Gosh i Oral-B.

Od 26 do 31 maja 2023 r. obowiązuje promocja „Kup minimum 2 dowolne produkty i zapłać -25% za każdy z nich“, umożliwiająca wybór kosmetyków spośród marek: Axe, Lux Botanicals, Dove oraz Rexona. Dodatkowo w dniach 26-31 maja 2023 r. wszystkie produkty marek: Rimmel, Max Factor, Bourjois, Sally Hansen, Adidas, Bruno Banani, Mexx i David Beckham są dostępne w specjalnych cenach.

Zgodnie ze swoją omnichannelową strategią Hebe  inwestuje zarówno w sieć stacjonarnych drogerii, jak i w e-commerce wskazując, że to kanał online daje jej możliwości szybkiej ekspansji na rynki zagraniczne.

W 2023 r. Hebe skupi swoje wysiłki rozwojowe na kanale e-commerce, który jest kluczowym narzędziem w ekspansji międzynarodowej. Spółka będzie nadal realizowała wielokanałową strategię i utrzyma tempo otwarć nowych drogerii stacjonarnych – będzie to około 30 sklepów – podała firma Jeronimo Martins, właściciel Hebe, w komunikacie związanym z publikacją wyników finansowych za I kwartał 2023 r.

Czytaj więcej: Hebe o strategii rozwoju w 2023 r.

Hebe jest jedną z największych i dynamicznie rozwijających się sieci drogeryjnych w Polsce. Właścicielem sieci jest spółka Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja. Sieć rozwijana jest w Polsce od 2011 r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins  (właściciela także sieci dyskontowej Biedronka) w Polsce. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój Hebe w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.

Sprzedaż Hebe w I kwartale 2023 r. w zrosła o 31,9 proc. w walucie lokalnej, przy LFL o 22,6 proc. W euro sprzedaż osiągnęła 93 mln, 29,5 proc. powyżej  I kw. 2022.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
21.01.2025 13:34
Drogeria dm debiutuje w Nowym Targu
Drogerie dm gwarantują atrakcyjną i trwałą cenę półkowądm mat.pras.

W czwartek 23 stycznia drogeria dm otworzy swój pierwszy sklep w Nowym Targu. Będzie to dokładnie 51. placówka tej sieci drogeryjnej w naszym kraju.

Z okazji otwarcia na klientów czeka 15-procentowy rabat powitalny, szereg niespodzianek i prezenty dla całych rodzin. Dodatkowo odwiedzający będą mogli skorzystać z kuponów rabatowych, dostępnych w aplikacji Mój dm.

Umacniamy swoją pozycję w województwie małopolskim i zapraszamy mieszkańców Nowego Targu do odwiedzenia naszej drogerii. Jesteśmy przekonani, że pozytywnie zaskoczą ich nasze przyjazne wnętrza z ławeczką do odpoczynku, przewijakiem dla dzieci z darmowymi pieluszkami babylove, a szeroki asortyment i popularne marki własne sprawią, że znajdą wszystko czego potrzebują – mówi Maciej Stanisławczyk, kierownik regionalny dm w Polsce. 

Jesteśmy dobrze przygotowani na spotkanie z nimi, przywitamy ich darmowym poczęstunkiem z produktów marki własnej dmBio, będą rozgrzewające napoje, a z okazji otwarcia oferujemy 15-procentowy rabat powitalny i zestawy mini prezentów. Zapraszamy mieszkańców Nowego Targu, by nas odwiedzili i sprawdzili, czy od teraz dm będzie ich nową ulubioną drogerią – dodaje Maciej Stanisławczyk.

Klienci znajdą w drogeriach dm szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, a także wszystko dla niemowląt i dzieci. W asortymencie dostępna jest również żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karma dla zwierząt. 

Na miłośników makijażu czekają szafy makijażowe zarówno z popularnymi kosmetykami jak i z markami dm oraz specjalna Wyspa Inspiracji Uroda. Wśród kupujących szczególną popularnością, cieszą się produkty marek własnych, w tym marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych Alverde, czy popularna marka własna Balea.

Obok bezpłatnego dystrybutora z wodą w sklepie znajdują się stanowiska foto-kiosków z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć, możliwością przygotowania personalizowanych naklejek na produkty, a także punkty odbioru zamówień internetowych. W ofercie dostępna jest nawet usługa ekspresowego wykonania zdjęć biometrycznych do dokumentów oraz usługa ekspresowego odbioru zakupów wcześniej zamówionych w sklepie online. Warto zwrócić uwagę na stację do darmowego pakowania prezentów. 

Rodzice na miejscu do dyspozycji mają przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove. Dla najmłodszych dm przygotował bujanego konika oraz małe wózki zakupowe.

Drogerie gwarantują atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie. Co więcej, w ofercie dm klienci znajdą setki produktów, których ceny nie urosły od ponad roku. 

Drugim wyróżnikiem są atrakcyjne oferty kuponów rabatowych w aplikacji dm oraz dodatkowe kupony PAYBACK. W skali miesiąca to łącznie około dwudziestu różnego rodzaju kuponów.

Powierzchnia sklepu w Nowym Targu przy Władysława Sikorskiego 53 wynosi 492 mkw. Drogeria dm otwarta będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 21:00.

Mieszkańcy całej Polski mogą kupować w sklepie online www.dm.pl oraz za pomocą aplikacji dm.

Czytaj też: Drogerie DM chcą sprzedawać OTC online, ale najpierw... w Czechach

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
21.01.2025 12:49
Rossmann chwali się obrotami i nowymi otwarciami w 2024
Aktualnie w całej Polsce Rossmann posiada 1925 swoich placówek.Rossmann mat.prasowe

Rok 2024 był rekordowy dla Rossmanna w Polsce, i to nie tylko pod względem ilości otwarć nowych drogerii. Po raz pierwszy obroty firmy wyniosły aż 17,9 mld zł – poinformowało biuro prasowe sieci.

W ciągu 12 miesięcy Rossmann uruchomił aż 164 nowe drogerie, co jest najlepszym wynikiem sieci w jej całej 32-letniej historii na polskim rynku.

Miniony rok 2024 Rossmann zakończył z obrotami na poziomie 17,9 mld zł. W porównaniu z 2023 rokiem (15,9 mld zł) wynik został poprawiony o 2 mld zł. 

Z szacunków sieci wynika, że liczba Polaków, którzy codziennie odwiedzają stacjonarne drogerie Rossmann wzrosła do 1,12 mln.

W 2024 roku otworzyliśmy 164 nowe Rossmanny. To rekordowa liczba otwarć w jednym roku. Jednocześnie wykonaliśmy prawie 150 remontów i rozbudów drogerii – podkreślił Rossmann. 

Otwarcia miały miejsce w mniejszych miejscowościach, jak np. w Mysiadle (woj. mazowieckie), Wojtówce (woj. dolnośląskie) czy Potworowie (woj. łódzkie). Świętowano też otwarcia w dużych miastach – np. w Łodzi, gdzie w Nowej Sukcesji od grudnia 2024 roku działa 50. drogeria Rossmann w tym mieście. 

Czytaj też: Łódź ma już 50 drogerii Rossmann

Aktualnie w całej Polsce Rossmann posiada 1925 swoich placówek, zatrudniając w nich 18,1 tys. pracowników.

Naszą ambicją jest, by każdy Polak miał „swojego” Rossmanna, do którego może dojść na piechotę, dojechać rowerem czy samochodem. Znajdziecie nas w galeriach i parkach handlowych oraz na osiedlach w całej Polsce – podsumowało biuro prasowe sieci.

Czytaj też: Świąteczne kosmetyki i akcesoria z Rossmanna po 99 gr — czy sieć wyprzedaje magazyny?

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 07:47