W 2019 roku sieć Hebe wzbogaciła się o 46 nowych lokalizacji, a w lipcu uruchomiła platformę e-commerce. Zatem rok zamknęła 273 sklepami (w tym 245 drogerii i 28 samodzielnych aptek).
Dwie z największych drogerii Hebe zostały otwarte w prestiżowych warszawskich centrach handlowych – w Galerii Młociny oraz w CH Westfield Arkadia. Sieć rozwijała także koncepcję store in store m.in. z marką Revolution Makeup, a w drogerii w CH Westfield Arkadia również z marką Inglot.
Wszystkie nowo otwarte drogerie Hebe wyposażone zostały w nowoczesne rozwiązania, w tym ekrany LCD, na których wyświetlana jest aktualna oferta sklepu. Pozwoliło to na stałe prezentowanie oferty promocyjnej oraz komunikację z klientami.
Sieć rozbudowała swoją ofertę o kolejne kategorie, podążając za najnowszymi trendami. Została za to doceniona w plebiscycie Drogeria Roku 2019 organizowanym przez redakcję "Wiadomości Kosmetycznych". Jury złożone z menedżerów wiodących firm kosmetycznych oraz reprezentantów agencji badawczych nagrodziło Hebe w kategorii "Najszybsze podążanie za trendami" za: "odwagę i szybkość w działaniu oraz podążanie za zmieniającym się światem, za odkrywanie trendów, nowych kategorii, marek i produktów. Za budowanie nowej wartości na rynku". Hebe zdobyło także statuetki Drogeria Roku w z kategoriach: "Najbardziej innowacyjny koncept drogeryjny" (ex aequo z siecią Rossmann), "Najlepsza współpraca z dostawcami", "Najbardziej atrakcyjna wizualizacja".
W Hebe wyraźny rozwój widoczny był w kategorii kosmetyków naturalnych, w tym produktów do makijażu. Sieć stała się jedną z pierwszych, w których kolorówka oparta na składnikach naturalnych weszła do stałej oferty.
Poza szeroką ofertą kosmetyków na wyłączność, Hebe rozwijało również marki własne, m.in. Hebe Professional (akcesoria) oraz Hebe Cosmetics (mydła w płynie, żele pod prysznic, kremy do rąk i stóp).