StoryEditor
Drogerie
15.12.2022 00:00

Hebe otwiera trzecią drogerię w Bielsku-Białej

Hebe ogłasza kolejne otwarcia swoich drogerii. Dziś do sieci dołączył sklep w Bielsku-Białej, w Galerii Strefa. To trzecia drogeria Hebe w tym mieście.

Hebe w grudniu ma już za sobą otwarcia nowych drogerii w Lublinie, Jarocinie, w  Łomiankach, Garwolinie i w Rzeszowie. Dziś, 15 grudnia sieć powiększyła się o kolejny sklep, tym razem w Bielsku-Białej, w Galerii Strefa, przy ul. Mostowej 5.  Drogerie Hebe działają już w CH Sarni Stok oraz w Gemini Parku.

Tradycyjnie otwarcie nowej drogerii to specjalne promocje dla klientów.  W ramach akcji  „Makijaż do -50%” promocją objęte zostały kosmetyki m.in. marek takich jak: Eveline Cosmetics, Max Factor, L’Oréal, Maybelline i Ecocera. W  promocji „Produkty naturalne i wegańskie do -50%”, taniej można kupić kosmetyki marek m.in.: Nacomi, Only Bio, Feel Free, Needit Nature i Uzdrovisco.

Na całą markę Nivea obowiązuje zniżka do -40%. Oprócz tego wszystkie produkty marek Gliss, Schauma, Fa, Syoss, Taft, Palette, Got2be, Perfect Mousse, LIVE i Nature Box objęte są rabatem do -30%. Oferta obowiązuje tylko w nowo otwartym sklepie stacjonarnym w Galerii Sfera przy ulicy Mostowej 5 w Bielsku-Białej w dniach od 15 do 31 grudnia 2022 r. 

Hebe jest jedną z największych sieci drogeryjnych działających na polskim rynku. Pierwsza drogeria została otwarta w 2011 r. w Warszawie przy al. Jerozolimskich. Obecnie sieć tworzy ponad 300 sklepów. Hebe to także internetowy sklep hebe.pl Hebe zarządza spółka Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja z grupy Jeronimo Martins, do której należy także sieć dyskontowa Biedronka.

Czytaj także: Drogerie Hebe w ocenie konsumentów mają najszerszą ofertę polskich kosmetyków

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. kwiecień 2025 22:24