StoryEditor
Drogerie
04.11.2022 00:00

Hebe otwiera kolejne drogerie. Dziś Poznań i Zielona Góra

Hebe w końcówce roku szybko powiększa sieć sprzedaży. Dziś dołączyły do niej kolejne dwie nowe drogerie – w Poznaniu i w Zielonej Górze.

Hebe – sieć sklepów drogeryjnych działająca w Grupie Jeronimo Martins – w końcówce roku przyspiesza z otwieraniem kolejnych sklepów. 28 października zostały otwarte drogerie w Jastrzębiu Zdroju i w Gdańsku. 27 października w Kołobrzegu i we Wrocławiu.

Dziś, 4 listopada 2022, zasięg sieci powiększył się o kolejne dwie drogerie. Nowy sklep został otwarty w Galerii Avenida przy ul. Matyi 2 w Poznaniu. To dziewiąta drogeria Hebe w tym mieście.

Kolejna, trzecia drogeria Hebe, powstała także w Zielonej Górze. Dziś został otwarty sklep w Galerii Pod Topolami przy ul. Pod Topolami 4.

W obu nowych placówkach klienci skorzystają ze specjalnych promocji z okazji ich otwarcia. Są to m.in. 40 proc. zniżki na wybrane marki makijażowe oraz 50 proc. rabatu na produkty pielęgnacyjne i higieny osobistej.

Hebe jest jedną z największych sieci drogeryjnych działających na polskim rynku. Pierwsza drogeria Hebe powstała w 2011 r. w Warszawie przy al. Jerozolimskich. 16 września br., w Centrum Handlowym M1 przy al. Pokoju 67, została otwarta 300 drogeria stacjonarna Hebe.

Czytaj więcej o Hebe: Sieć Hebe od 11 lat na rynku

Hebe działa w grupie Jeronimo Martins, do której należy także sieć dyskontowa Biedronka. Hebe jest zarządzane przez spółkę Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja.

Hebe w roku kalendarzowym 2021 odnotowało wzrost sprzedaży o 182 mln zł (16,8 proc.).

Sprzedaż online Hebe osiągnęła 13 proc. udział w całości sprzedaży i wartość 165 mln zł. W porównaniu do 2020 roku wzrost sprzedaży w tym kanale wyniósł 87,3 mln zł.

Czytaj więcej: Hebe podwoiło sprzedaż online i chce być liderem e-commerce na rynku kosmetycznym

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. kwiecień 2025 01:43