StoryEditor
Drogerie
31.07.2024 01:11

Hebe ma kolejną drogerię w Łodzi

Drogeria Hebe w Łodzi przy ul. Poli Gojawiczyńskiej 26, otwarta 30 lipca 2024 / fot. Hebe

Hebe otworzyło nową drogerię w Łodzi. Jest to siódmy sklep sieci w tym mieście.

Sieć Hebe otworzyła swój nowy sklep w Łodzi przy ul. Poli Gojawiczyńskiej 26. Jest to 7 drogeria Hebe w Łodzi.

Do 7 sierpnia w tej drogerii klienci kupią szereg produktów w obniżonych cenach. Promocja „Do -80% na drugi produkt do pielęgnacji twarzy” obejmie takie marki, jak Bandi, Cliv, AA i L’Oréal.

Akcja „Miksuj dowolnie w ramach jednej marki” obejmuje wszystkie produkty Eveline Cosmetics (zniżka -80 proc. na drugi produkt marki). 

image
Drogeria Hebe w Łodzi przy ul. Poli Gojawiczyńskiej 26, otwarta 30 lipca 2024
fot. Hebe
image
Drogeria Hebe w Łodzi przy ul. Poli Gojawiczyńskiej 26, otwarta 30 lipca 2024
fot. Hebe

W akcji „Taniej z kartą” Hebe promuje kosmetyki swoich marek własnych Hebe Professional, które posiadacze karty my hebe mogą kupić w obniżonych cenach.

Do 2 sierpnia klienci, którzy wydali na zakupy minimum 80 zł otrzymają kupon o wartości 20 zł na kolejne zakupy.

Hebe to drogeryjna sieć działająca w grupie Jeronimo Martins, do której należy także sieć dyskontowa Biedronka. Drogerie Hebe miały swój początek w Polsce. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach.

W pierwszym półroczu br. sieć osiągnęła sprzedaż na poziomie 271 mln euro – o 30,6 proc. więcej niż w pierwszym półroczu 2023 r. W 2024 r. detalista zaplanował otwarcie 30 drogerii. Obecnie ma ok. 362 sklepy.

Czytaj więcej: Hebe z dwucyfrowym wzrostem po pierwszym półroczu 2024

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.07.2024 18:06
Dermokosmetyki w Ziko Dermo taniej w ramach akcji Ziko Days
Ziko Dermo specjalizuje się w dermokosmetykachfot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Do drogerii Ziko Dermo powraca akcja Ziko Days, podczas której dermokosmetyki marek współpracujących z siecią są oferowane taniej niż zwykle.

Akcja Ziko Days ma na celu promowanie marek dermokosmetycznych współpracujących z siecią Ziko Dermo, przyciągniecie do sieci nowych klientów oraz promocję dermokosmetyków wśród osób, które do tej pory nie sięgały po produkty z tej kategorii.

Akcja organizowana jest po raz trzeci i potrwa od 30 lipca do 2 sierpnia br. Zarówno w drogeriach Ziko Dermo jak i w sklepie internetowym zikodermo.pl klienci mogą kupić dermokosmetyki polskich i międzynarodowych marek w atrakcyjnych cenach.

Wśród marek objętych promocją są między innymi: Bioderma, La Roche-Posay, SVR, Vichy, Avène, Nuxe, Balneokosmetyki, Uriage, Urgo oraz suplementy diety marki Pharmovit i wybrane produkty marki Reme. Promocje sięgają 35 proc. Wybrane produkty marek można kupić w okazyjnych cenach, np. La Roche-Posay Anthelios Uvmune 400, krem nawilżający do twarzy SPF50+ 50 ml za 58,99 zł zamiast 91,99 zł; Vichy Capital Soleil, pielęgnacyjne mleczko po opalaniu 300 ml w cenie 59,99 złotych zamiast 96,99 zł; Maska Hialuronowa od L‘biotica za 16,29 zł zamiast 24,99 zł.

Ziko Dermo to polska sieć drogerii specjalizującą się w sprzedaży dermokosmetyków i doradztwie z tego zakresu. Działa od 2012 roku, prowadzi ok. 53 drogerie stacjonarne oraz sklep internetowy zikodermo.pl. Ziko Dermo to placówki o powierzchni od 30 do 60 mkw., najczęściej położone w lokalizacjach osiedlowych w dużych i mniejszych miastach w całej Polsce.  

Czytaj także: Zakupy w aptece bez wysiadania z samochodu. Ziko uruchomiło pierwszą aptekę drive thru

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
29.07.2024 17:26
CPS GfK: Niesieciowe drogerie wśród sklepów, których zamyka się najwięcej
Małe, lokalne drogerie nie są w stanie konkurować z sieciowymi gigantamifot. Shutterstock

W Polsce ubywa sklepów detalicznych. Przede wszystkim tych, które nie należą do sieci. Drogerie niesieciowe znajdują się wśród tych placówek, których zamyka się najwięcej - wskazuje Consumer Panel Services GfK.

Według danych zawartych w "Raporcie Strategicznym" CPS GfK, w 2023 roku liczba sklepów detalicznych sprzedających produkty FMCG w Polsce zmniejszyła się o 2 proc. rok do roku. Oznacza to, że z rynku zniknęło ponad 2300 placówek.

Największy spadek dotyczy niesieciowych sklepów małoformatowych, drogerii oraz kiosków.  

Z danych CPS GfK wynika, że Polsce działa blisko 9 tys. drogerii. W 2023 r. ubyło 2 proc. niesieciowych placówek. Do bazy drogerii firma zalicza: 

Sklep kosmetyczny: sklep z przewagą kosmetyków, czasami sprzedający również domowe środki czystości

Sklep chemiczny: sklep z przewagą środków chemii gospodarczej, często sprzedający również kosmetyki

Perfumeria: sklep w dużym mieście sprzedający wyłącznie kosmetyki, oferujące drogie, markowe serie kosmetyków

Jak podkreśla agencja badawcza, istotna jest informacja, że zamykają się drogerie nienależące do sieci. Całość rynku drogeryjnego pozostaje stabilna ze względu na rosnącą liczbę sklepów sieciowych.

Czytaj także: Liczba drogerii w Polsce nadal systematycznie spada

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. sierpień 2024 13:14