StoryEditor
Drogerie
27.04.2022 00:00

Hebe jest już także w Krotoszynie  

Hebe powiększa sieć swoich placówek. Dziś 27 kwietnia nowa drogeria została otwarta w Krotoszynie, w Parku Handlowym Mozaika przy ul. Kobylińskiej 1, który ruszył także dzisiaj. Jest to pierwsza drogeria Hebe w tym mieście.

Hebe ma kolejną drogerię i pierwszą w Krotoszynie. Sklep został otwarty 27 kwietnia br. w Parku Handlowym Mozaika, którego działalność została zainaugurowana także tego dnia.

Park Handlowy Mozaika powstał w centrum miasta, w miejscu dawnych Krotoszyńskich Zakładów Przetwórstwa Mięsa. Obiekt ma 6 tys. mkw. Hebe będzie w nim sąsiadować ze sklepem spożywczym Aldi (największy najemca – 1,3 tys. mkw), z Neonet, sieciami dyskontowymi Dealz i Action oraz modowymi Cropp i House.

Hebe od jakiegoś czasu najchętniej wybiera tego typu parki handlowe na swoje lokalizacje.

W maju 2021 roku minęło 10 lat odkąd Hebe pojawiło się na polskim rynku. Dziś ta należąca do Jerónimo Martins sieć (właściciel dyskontów Biedronka) to około 290 drogerii oferujących zróżnicowany asortyment oraz autorskie produkty marki Hebe, a także portfolio marek na wyłączność. Do końca roku punktów Hebe będzie już ponad 300. Sieć cały czas uruchamia kolejne placówki i wchodzi do kolejnych miast.

Z okazji otwarcia najnowszego sklepu Hebe w Krotoszynie, klienci  mogą skorzystać z wyjątkowych ofert specjalnych. Pierwsza z nich to „Twoje ulubione marki makijażowe -40%”. Promocją objęte zostały produkty marek: Claresa, Eveline Cosmetics, Max Factor, Bourjois, Maybelline, Gosh, Rimmel, Sally Hansen, Bell HypoAllergenic, L’Oréal, Pierre René i Hean. W drugiej promocji  „Pielęgnacja naturalna do -50%” znajdziemy produkty m.in.: Nacomi, Pure by Clochee,Only Bio, Feel Free i Resibo.

W ramach „Cenowego szaleństwa” i „Promocji na otwarcie” wiele produktów do pielęgnacji i higieny osobistej jest oferowanych do 50% taniej. Oferta obowiązuje tylko w nowo otwartym sklepie stacjonarnym w Parku Handlowym Mozaika przy ul. Kobylińskiej 1 w Krotoszynie w dniach 27-30 kwietnia 2022 roku lub do wyczerpania zapasów. Pełna oferta promocyjna prezentowana jest w ulotkach dostępnych w  sklepie.

Tylko 27 kwietnia 2022 na klientów nowej drogerii czeka wyjątkowa oferta – przy zakupach za min. 70 zł z kartą My Hebe otrzymamy rabat 10 zł.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. kwiecień 2025 01:27