StoryEditor
Drogerie
02.08.2024 09:39

Hebe: dwie nowe drogerie otwarte jednego dnia

Otwarcie drogerii Hebe w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu
Otwarcie drogerii Hebe w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu / Hebe
Otwarcie drogerii Hebe w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu
Hebe w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu / Hebe
Otwarcie drogerii Hebe w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu
Hebe w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu / Hebe
Otwarcie drogerii Hebe w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu
Hebe w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu / Hebe
Otwarcie drogerii Hebe w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu
Otwarcie drogerii Hebe w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu
Otwarcie drogerii Hebe w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu
Otwarcie drogerii Hebe w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu
Gallery

Sieć Hebe zaplanowała na 2024 r. otwarcie 30 drogerii i konsekwentnie realizuje ten plan. Minęły dwa dni sierpnia, które przyniosły drogerie w dwóch nowych lokalizacjach.

Drogeryjna sieć Hebe zakończyła pierwsze półrocze 2024 r. z wynikiem sprzedaży  271 mln euro (wzrost o 30,6 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku) oraz z liczbą 361 sklepów (323 rok wcześniej).

Czytaj więcej: Hebe z dwucyfrowym wzrostem po pierwszym półroczu 2024

Na cały 2024 r. zaplanowane jest otwarcie 30 nowych sklepów (w pierwszym półroczu zostało otwartych 17 i jeden zamknięty) i Hebe konsekwentnie realizuje swój plan.

W lipcu sieć otworzyła drogerię w Szczecinku, Białymstoku i Łodzi. Pierwsze dwa dni sierpnia przyniosły już dwa kolejne otwarcia. 1 sierpnia została otwarta drogeria Hebe w Galerii Neptun w Starogardzie Gdańskim, przy ul. Pomorskiej 7. Tego samego dnia  została także otwarta drogeria w Galerii Dominikańskiej przy Placu Dominikańskim 3 we Wrocławiu.  

 

W obu nowych drogeriach w pierwszych dniach po ich otwarciu klienci korzystają ze specjalnych akcji promocyjnych i niższych cen.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. kwiecień 2025 22:44