StoryEditor
Drogerie
11.04.2023 00:00

H&M Beauty otwiera pierwsze stacjonarne drogerie

H&M – globalna modowa marka – wchodzi na dobre do rywalizacji o rynek kosmetyczny i otwiera swoje stacjonarne drogerie.

H&M Beauty, dywizja kosmetyczna modowego koncernu, poinformowała, że otwiera stacjonarne drogerie. Do tej pory kosmetyczne działy znajdowały się w odzieżowych sklepach H&M. Teraz będą działały jako wyodrębnione placówki. Drogerie będą oferowały szeroki wybór produktów kosmetycznych H&M, wiodących skandynawskich i światowych marek kosmetycznych, a także ekskluzywne kolekcje, w tym znaną na całym świecie markę makijażu Huda Beauty.

Jak podaje H&M, przez ostatnich kilka lat firma pracowała nad zbudowaniem własnej organizacji kosmetycznej. Stacjonarne sklepy są zwieńczeniem wizji najmodniejszego miejsca beauty zapewniającego nowe i ulepszone doświadczenia zakupowe.

Pierwsze dwa flagowe sklepy kosmetyczne H&M zostaną otwarte 4 i 25 maja 2023 r. w Oslo, w stolicy Norwegii.  

Każdy ma około 300 mkw. Będą połączone z odzieżowymi placówkami H&M, ale będą miały osobne wejścia. Klienci znajdą w nich ponad 80 marek kosmetycznych, do pielęgnacji ciała, z kategorii wellness i spa, oraz do makijażu, w tym takie marki, jak Huda Beauty, WISHFUL, KAYALI, Smashbox, Anastasia Beverly Hills, KVD, Origins i Emma S., a także własną markę H&M Beauty. Klienci będą mogli testować produkty, a w zakupach wesprą ich doradcy kosmetyczni.

To początek podróży H&M Beauty, której celem jest stworzenie zarówno fizycznego, jak i cyfrowego świata piękna – stwierdziła Cathrine Wigzell, dyrektor generalna H&M Beauty. –  Bardzo się cieszymy, że możemy teraz zaoferować naszym klientom dobrze wyselekcjonowany asortyment kosmetyczny, który idzie w parze z modą, którą oferujemy. Naszym celem jest zainspirowanie każdego klienta, który wchodzi do sklepu H&M lub robi zakupy online na hm.com, aby wychodził z kompletną stylizacją obejmującą modę i urodę – dodała.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.02.2025 14:38
Słodkie wsparcie: walentynkowe lizaki w Rossmannie pomagają potrzebującym
Agata Grysiak

W tym roku Walentynki mogą być nie tylko okazją do obdarowania bliskich, ale także sposobem na wsparcie osób w trudnej sytuacji życiowej. Rossmann ponownie angażuje się w działania charytatywne, oferując walentynkowe lizaki, z których całkowity dochód zostanie przekazany na rzecz Szlachetnej Paczki.

Walentynkowe lizaki dostępne w Rossmannie to wyjątkowa propozycja dla tych, którzy chcą połączyć przyjemne z pożytecznym. Cały dochód ze sprzedaży trafi do Szlachetnej Paczki – organizacji, która w 2024 roku połączyła ponad 700 tysięcy darczyńców i wolontariuszy, by pomóc 44 tysiącom rodzin w potrzebie. Wartość przekazanej pomocy wyniosła blisko 72,5 miliona złotych, a zakup każdego lizaka to kolejny krok w stronę dalszego wspierania najbardziej potrzebujących.

Lizaki zostały przygotowane przez Manufakturę Cukierków, co oznacza, że każdy z nich wykonano ręcznie, bez użycia konserwantów, glutenu i sztucznych barwników. Produkt jest również bezpieczny dla alergików i osób z nietolerancją laktozy. Cena jednego lizaka wynosi 6,49 zł, a akcja potrwa od 4 do 14 lutego lub do momentu wyczerpania zapasów. Kupując ten drobny upominek, klienci Rossmanna mogą nie tylko sprawić radość bliskim, ale też realnie przyczynić się do pomocy innym.

Lizaki są porównywane do sławetnych misiów, które co roku elektryzują konsumentki i konsumentów w okresie świat bożego narodzenia; akcja “Podaruj Misia”, wobec której wytworzył się już uzus językowy "misie w Rossmannie", to coroczna inicjatywa charytatywna organizowana przez sieć drogerii Rossmann we współpracy z Fundacją TVN. Jej celem jest wsparcie potrzebujących dzieci i młodzieży poprzez sprzedaż specjalnie zaprojektowanych pluszowych misiów. Całkowity dochód ze sprzedaży tych maskotek przeznaczany jest na cele dobroczynne.

Czytaj także: Rossmann startuje z programem edukacyjnym dla najmłodszych

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
03.02.2025 08:00
Aplikację Rossmanna pobrało już 10 mln Polaków

Coraz więcej Polaków kupuje z aplikacją Rossmann PL, która jest najlepszym źródłem informacji o promocjach, akcjach specjalnych i organizowanych przez sieć wydarzeniach. To również przydatne narzędzie w codziennych zakupach w drogeriach.

W swoich smartfonach aplikację Rossmann PL ma już 10 mln Polaków. Nie tylko coraz więcej osób korzysta z aplikacji Rossmann PL, ale rośnie również częstotliwość jej używania. Aplikacja pełni bowiem rolę „asystenta” na zakupach: przypomina o kuponach zniżkowych, ulubionych produktach w promocji, daje możliwość zakupów Rossmann GO (bez konieczności podchodzenia do kasy, wygodna płatność przez telefon). 

Czytaj też: Raport EY: Allegro i Rossmann liderami zaufania polskich konsumentów

 – Klienci bardzo chętnie korzystają z funkcji i akcji, które dają im oszczędność na zakupach w Rossmannie: „Kupon za uśmiech” oraz „Cena z apką” – podkreśla sieć w swoim komunikacie.

Aby skorzystać z opcji „Kupon za uśmiech”, wystarczy wybrać odpowiedni kafelek w apce i uśmiechnąć się do telefonu. Po chwili wyświetli klientowi informację o specjalnej ofercie. Kupon można zrealizować w drogerii stacjonarnej do końca danego dnia. Każdego dnia (z wyjątkiem niedziel i świąt) od godziny 6.00 można, uśmiechając się do telefonu, zdobyć nowy kupon  – z innymi produktami. 

Na użytkowników (zarejestrowanych w Klubie Rossmann) czekają kupony rabatowe z atrakcyjnymi promocjami: 1+1, 2+1 lub 2+2.

„Cena z apką” to promocyjne ceny na wybrane, specjalnie oznaczone produkty. Należy ich szukać na półkach, w aplikacji i na stronie internetowej. Żeby kupić wybrany produkt w niższej cenie wystarczy zeskanować aplikację przy kasie, skorzystać z zakupów z funkcją Rossmann GO lub zrobić zakupy w drogerii internetowej Rossmann.

Czytaj też: Rossmann zaczął podbój kolejnego rynku. Czy powtórzy sukces z Polski? [GALERIA]

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. luty 2025 16:50