
W ramach akcji „Czujesz klimat?”, Rossmann przygotował grę, którą udostępnił w swojej aplikacji. Na platformie Rossmann PL konsumenci znajdą tematyczne misje związane ze zmianami klimatycznymi i ochroną środowiska.
– Kupując produkty oznaczone etykietą „Czujesz klimat?”, rozwiązując zadania, biorąc udział w grach i wyzwaniach, każdy z nas będzie miał szansę poszerzać swoją wiedzę i po prostu żyć bardziej eko – poinformowała sieć na platformie LinkedIn.
Aby zachęcić klientów do udziału w akcji, Rossmann będzie nagradzał aktywność punktami, dzięki którym odblokowywane będą nagrody.
„Czujesz klimat?” to akcja, w której Rossmann zachęca swoich klientów do zainteresowania się wpływem jaki mają ich wybory zakupowe na ekologię. Aby ułatwić ten wybór sieć oznaczyła produkty przyjazne planecie specjalną etykietą „Czujesz klimat?”. Przygotowała też przewodnik po ekonawykach i ekoporady, z którymi można zapoznać się na stronie drogerii i w aplikacji.