Drogerie Natura czas pandemii wykorzystały też na poszerzenie asortymentu w sklepie internetowym.
– Dodaliśmy wiele produktów w ramach obecnych kategorii, ale wprowadziliśmy też nowe – artykuły dla zwierząt czy produkty dla dzieci. Wciąż otwarci jesteśmy na współpracę z nowymi ciekawymi markami. W e-commerce nie ogranicza nas cena, bowiem w tym kanale chętnie kupowane są również droższe produkty – zdradziła Barbara Goździkowska, prezes Drogerii Natura.
Dodała, że przy wyborze nowych marek, nawiązaniu współpracy z nowymi firmami, branych jest kilka czynników pod uwagę.
– Najważniejszy jest oczywiście sam produkt i jego jakość. Niezmiernie ważne są też opinie internautów. Dlatego sprawdzamy, co o marce mówi się na forach, jak komentowane są jej produkty. Szukamy też czegoś, co wyróżnia markę i zwracamy uwagę na to, jak marka komunikuje swoje produkty – mówiła Barbara Goździkowska.
Przyznała, że bardzo ważna jest też cena, choć w przypadku internetu nie jest to czynnik aż tak istotny, jak na półce w sklepie stacjonarnym.
Wyjaśniła, że współpraca w e-commerce przeradza się czasem w ofertę do sklepów stacjonarnych. Tutaj jednak wymagania są jeszcze większe.
– Firma musi zapewnić szkolenia dla personelu sklepów, bo widzimy, że klienci wciąż są zagubieni w kategoriach naturalnych. Dlatego sprzedawcy muszą mieć wiedzę, którą będą mogli przekazać nabywcom – mówiła prezes drogerii Natura
Wyjaśniła też, że ostatni rok nauczył Naturę szybkiego wdrażania produktów, które są odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów.
– Nauczyliśmy się pilnego obserwowania trendów i szybkich, dynamicznych reakcji na zmiany – zakończyła Barbara Goździkowska podczas swojego wystąpienia na Forum Branży Kosmetycznej 2021.
Więcej podczas Forum Branży Kosmetycznej 2021. Jeśli chcesz kupić dostęp do wykładów i prezentacji skontaktuj się: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.