
Jak poinformowała rzecznik sieci, zaraz po zeskanowaniu karty Klubu Rossmann podczas płatności, na ekranie telefonu pojawi się pytanie: „Jak oceniasz dzisiejszą wizytę w tym Rossmannie?”
- Do wyboru są trzy odpowiedzi w postaci intuicyjnych „buziek" – czerwonej, żółtej i zielonej. Jeśli klient zaznaczy czerwoną lub żółtą „buźkę”, poprosimy go o odpowiedź na dodatkowe pytanie: "Co w takim razie powinniśmy według niego poprawić?" - tłumaczy Agata Nowakowska, rzecznik prasowy Rossmann.
Do wyboru będą opcje: A) Czystość, B) Uprzejmość, C) Dostępność asortymentu? Sieć drogerii umożliwi także zaznaczenie opcji D) „Inne", co stanowić będzie wskazówkę, że sama musi zdiagnozować słabe punkty tego sklepu.
- Dzięki takim informacjom zwrotnym od klientów lepiej poznamy ich opinie dotyczące wyglądu naszych drogerii, kompetencji personelu i atrakcyjności asortymentu. I jeśli zajdzie taka potrzeba – będziemy wprowadzać odpowiednie, oczekiwane przez klientów zmiany - zapowiada Agata Nowakowska.