StoryEditor
Drogerie
23.06.2023 00:00

Drogerie Koliber ruszają z wakacyjnym konkursem i rozdają bony do Apartu

Drogerie Koliber to kosmetyczne sklepy zrzeszone w partnerskiej sieci / fot. materiały prasowe
Drogerie Koliber przygotowały wakacyjną zabawę, w której rozdają klientom nagrody za zakupy. Największa nagroda ma wartość 500 zł. 

Drogerie walczą o portfele konsumentów, a sposobem na to są najczęściej promocje cenowe, tak lubiane przez Polaków, ale także starają się je wciągać w dłuższe akcje i zabawy, by przyzwyczaić ich do kupowania właśnie u nich.

Drogerie Koliber – franczyzowa sieć sklepów kosmetycznych pod tym wspólnym logo – zapraszają konsumentów do udziału w wakacyjnej zabawie i kuszą ich atrakcyjnymi nagrodami. Za zakupy w drogeriach można dostać bony nawet o wartości 500 zł.

Konkurs prowadzony jest pod hasłem „Koliber na fali”,  a żeby wziąć w nim udział należy odebrać w sklepie broszurę konkursową, zebrać minimum pięć pieczątek od marek, których produkty biorą w konkursie  (43 znane marki kosmetyczne oraz produkujące artykuły higieniczne) i wykonać konkursowe zadanie.

Nagrodami są:

 3x bony o wartości 500 zł do wykorzystania w sklepach Apart

20x bony wartości 150 zł do wykorzystania w Drogeriach Koliber

5x książki Kasi Wrony „Makijażowy Anti-aging”

20x ręczniki plażowe

Konkurs trwa do 31 lipca, a jego rozstrzygnięcie odbędzie się 7 sierpnia. Szczegóły na: drogeriekoliber.pl/konkurs

Drogerie Koliber to sieć tradycyjnych sklepów kosmetycznych, dla których głównym dostawcą jest hurtownia Ambra z Grupy Eurocash. 

Czytaj więcej: Ambra zaprasza do współpracy producentów kosmetyków

  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
23.01.2025 13:49
Adam Kołodziejczyk nowym prezesem zarządu Drogerii Natura
Adam Kołodziejczyk

Od 13 stycznia 2025 roku na stanowisko Prezesa Zarządu Drogerii Natura został powołany Adam Kołodziejczyk. Zmiany w zarządzie są efektem przejęcia 100 proc. udziałów firmy przez niemiecki fundusz inwestycyjny Mutares.

Od 13 stycznia 2025 roku na stanowisko Prezesa Zarządu Drogerii Natura został powołany Adam Kołodziejczyk. Zmiany w zarządzie są efektem przejęcia 100 proc. udziałów firmy przez niemiecki fundusz inwestycyjny Mutares. Drogeria Natura, jedna z największych sieci drogeryjnych w Polsce, od niedawna znajduje się w portfolio niemieckiego funduszu inwestycyjnego Mutares. Fundusz ten, specjalizujący się w restrukturyzacji przedsiębiorstw, objął 100% udziałów w firmie. Przejęcie ma na celu wprowadzenie nowej strategii dostosowanej do dynamicznie zmieniającego się rynku kosmetycznego, co ma zapewnić stabilny rozwój i szybki powrót do rentowności sieci.

Zarząd Drogerii Natura, przy współpracy z funduszem Mutares, zamierza zmodernizować ofertę i dostosować ją do potrzeb współczesnych konsumentów. Zmiana ta ma na celu wzmocnienie pozycji rynkowej Natury i zwiększenie konkurencyjności. Dzięki doświadczeniu Adama Kołodziejczyka i wsparciu inwestycyjnemu funduszu, Drogeria Natura planuje dynamicznie rozwijać się w nadchodzących latach, stając się jeszcze bardziej rozpoznawalnym graczem na rynku kosmetycznym.

Pelion S.A., właściciel sieci Natura, podpisał 6 listopada 2024 roku z Mutares SE & Co. KGaA przedwstępną umowę sprzedaży 100% udziałów w spółce Natura Sp. z o.o. Transakcja wymagała jeszcze wtedy zatwierdzenia przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Po uzyskaniu zgody regulatora Mutares stał się nowym właścicielem Natury. W komunikacie zarządu Mutares podkreślono, że „Natura jest silnym graczem na dynamicznie rozwijającym się rynku kosmetycznym, oferującym bogaty asortyment obejmujący zarówno cenione marki międzynarodowe, jak i wysokiej jakości produkty własne”. Pelion zaznaczył, że transakcja otwiera przed Naturą szansę na intensywny rozwój, lepsze dopasowanie oferty do potrzeb konsumentów oraz wzmocnienie pozycji na konkurencyjnym i obiecującym rynku kosmetyków oraz produktów drogeryjnych w Polsce.

Czytaj także: Pelion sprzedaje Drogerie Natura funduszowi Mutares

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
22.01.2025 12:55
Belgijska sieć Hairdis rozpoczyna europejską ekspansję — kiedy pojawi się w Polsce?
Hairdis

Belgijska marka Hairdis, specjalizująca się w produktach do pielęgnacji włosów, postawiła pierwszy krok w kierunku europejskiej ekspansji. Niedawno otworzyła swój pierwszy zagraniczny sklep w Holandii oraz zapowiedziała kolejny w Paryżu. Firma określa te inicjatywy jako „początek europejskiej historii Hairdis”.

Pierwszy sklep poza granicami Belgii powstał w holenderskim Westfield Mall of The Netherlands. Choć otwarcie zapowiadano już w sierpniu, realizacja projektu zajęła kilka dodatkowych miesięcy. Teraz klienci w Holandii mogą cieszyć się dostępem do szerokiej gamy produktów w portfolio Hairdis.

Paryski oddział, którego otwarcie zaplanowano w Passy Plaza w pobliżu Wieży Eiffla, ma oferować nowe, innowacyjne doświadczenia zakupowe. W sklepie znajdą się specjalne strefy takie jak „Studio by Hairdis”, gdzie klienci otrzymają indywidualne diagnozy oraz będą mogli uczestniczyć w wydarzeniach, a także interaktywny „Electro Bar” umożliwiający testowanie urządzeń do stylizacji włosów. Najpopularniejsze produkty zostaną wyeksponowane na „Wall of Fame”.

Otwarcie sklepów w Holandii i Francji to dopiero początek szerszej ekspansji międzynarodowej. Firma zapowiedziała, że jej historia będzie kontynuowana, a obecne inicjatywy są jedynie wstępem do dalszego rozwoju na rynkach europejskich. Nie wiadomo jeszcze, kiedy i czy sieć ma zamiar wejść na polski rynek; redakcja zwróciła się do Hairdis z prośbą o komentarz.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. styczeń 2025 14:14