StoryEditor
Drogerie
23.06.2023 00:00

Drogerie Koliber ruszają z wakacyjnym konkursem i rozdają bony do Apartu

Drogerie Koliber to kosmetyczne sklepy zrzeszone w partnerskiej sieci / fot. materiały prasowe
Drogerie Koliber przygotowały wakacyjną zabawę, w której rozdają klientom nagrody za zakupy. Największa nagroda ma wartość 500 zł. 

Drogerie walczą o portfele konsumentów, a sposobem na to są najczęściej promocje cenowe, tak lubiane przez Polaków, ale także starają się je wciągać w dłuższe akcje i zabawy, by przyzwyczaić ich do kupowania właśnie u nich.

Drogerie Koliber – franczyzowa sieć sklepów kosmetycznych pod tym wspólnym logo – zapraszają konsumentów do udziału w wakacyjnej zabawie i kuszą ich atrakcyjnymi nagrodami. Za zakupy w drogeriach można dostać bony nawet o wartości 500 zł.

Konkurs prowadzony jest pod hasłem „Koliber na fali”,  a żeby wziąć w nim udział należy odebrać w sklepie broszurę konkursową, zebrać minimum pięć pieczątek od marek, których produkty biorą w konkursie  (43 znane marki kosmetyczne oraz produkujące artykuły higieniczne) i wykonać konkursowe zadanie.

Nagrodami są:

 3x bony o wartości 500 zł do wykorzystania w sklepach Apart

20x bony wartości 150 zł do wykorzystania w Drogeriach Koliber

5x książki Kasi Wrony „Makijażowy Anti-aging”

20x ręczniki plażowe

Konkurs trwa do 31 lipca, a jego rozstrzygnięcie odbędzie się 7 sierpnia. Szczegóły na: drogeriekoliber.pl/konkurs

Drogerie Koliber to sieć tradycyjnych sklepów kosmetycznych, dla których głównym dostawcą jest hurtownia Ambra z Grupy Eurocash. 

Czytaj więcej: Ambra zaprasza do współpracy producentów kosmetyków

  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. kwiecień 2025 01:47