Sieć DM w Niemczech zmienia wystrój swoich sklepów. Niedawno w Durlach Center w Karlsruhe pokazała pierwszą drogerię urządzoną według nowego konceptu. Klientów wita tam otwarta przestrzeń oświetlona elegancką lampą.
Miłośnicy fotografii, , gdy chcą wydrukować zdjęcia, mogą teraz usiąść na wygodnych stołkach barowych.
Wydzielona strefa zaprasza dzieci do zabawy. Obok niej znajduje się dział z dziecięcymi tekstyliami, które można zlokalizować po fantazyjnych drzewach.
Natomiast domki nad półkami wskazują drogę do artykułów gospodarstwa domowego.
Nowością w drogeriach DM jest półka imitująca drewno, na której stanęły akcesoria dekoracyjne, takie jak poduszki i świeczniki.
Sebastian Bayer, który w zarządzie dm jest odpowiedzialny za marketing i zaopatrzenie, mówi:
Stylizowane liście miłorzębu pozwalają zlokalizować strefę zdrowia.
Kolorystyka nowego sklepu jest utrzymana w delikatnych pastelowych odcieniach. Całość zaprojektowana została przez architektów Christiana Mikundę i Christopha Laya. Ten ostatni był już odpowiedzialny za dotychczasowe projekty sklepów DM.
Sieć zapowiada ze sklep w Durlach Center w Karlsruhe jest piwerszym, ale nie ostatnim sklepem urządzonym według nowego konceptu. Stopniowo pozostałe drogerie DM w Niemczech będą przestawiane na nowy wystrój.