StoryEditor
Drogerie
18.02.2025 10:53

Drogerie DM wspierają lokalną społeczność Gogolina

W lutym do gogolińskiej biblioteki trafił bujany konik z dedykowanym grawerunkiem, ufundowany przez drogerię DM w Gogolinie / drogerie DM

Drogerie DM od lat starają się tworzyć przyjazne przestrzenie dla swoich klientów, mając szczególnie na uwadze potrzeby rodzin z dziećmi. DM oferuje w swoich sklepach m.in. kąciki zabaw z kultowym już bujanym konikiem. Teraz jeden z nich trafił do Gminnej Biblioteki Publicznej im. Adama Mickiewicza w Gogolinie, umilając czas najmłodszym czytelnikom odwiedzającym to wyjątkowe miejsce.

W lutym do gogolińskiej biblioteki trafił bujany konik z dedykowanym grawerunkiem, ufundowany przez drogerię DM w Gogolinie. Konik stał się nie tylko elementem wyposażenia, ale przede wszystkim miejscem radości i zabawy dla najmłodszych czytelników biblioteki.

W drogeriach DM od zawsze angażujemy się w działania, które wspierają nasze najbliższe otoczenie. Budowanie dobrych relacji z lokalnymi społecznościami jest dla nas kluczowe i wykracza daleko poza doświadczenia zakupowe – mówi Marek Mączka, kierownik regionalny DM w Polsce. – Biblioteki to niezwykle ważne miejsca na mapie każdego miasta: sprzyjają edukacji, rozwojowi i spędzaniu wspólnego czasu. Cieszymy się, że możemy dołożyć swoją cegiełkę do tego, by najmłodsi odwiedzający bibliotekę w Gogolinie czuli się tam jeszcze lepiej – dodaje Marek Mączka.

image
Konik stał się nie tylko elementem wyposażenia, ale przede wszystkim miejscem radości i zabawy dla najmłodszych czytelników biblioteki.
drogerie DM

Wnętrza drogerii DM aranżowane są od zawsze z myślą o komforcie klientów – na najmłodszych czekają kąciki zabaw, koniki bujane i małe wózki zakupowe, opiekunowie znajdują tu przewijaki z darmowymi pieluszkami marki własnej – Babylove. W drogeriach można także odpocząć na ławeczce, napić się darmowej wody, skorzystać ze stacji bezpłatnego pakowania prezentów czy z usług fotograficznych. 

Teraz drogeria DM w Gogolinie postanowiła przenieść część tej przyjaznej atmosfery do miejskiej biblioteki, wspierając tym samym najmłodszych czytelników i ich opiekunów.

Drogerie DM nieustannie rozwijają swoje inicjatywy, wspierające społeczności lokalne, angażując się w projekty edukacyjne, ekologiczne i społeczne. Współpraca z Gminną Biblioteką Publiczną im. Adama Mickiewicza w Gogolinie to kolejny krok w budowaniu przyjaznej przestrzeni dla rodzin, także poza murami sklepów DM. W imieniu Biblioteki bujanego konika przyjęła dyrektorka placówki, Ewa Wiora

Jak podkreślają obie strony, termin spotkania nie był przypadkowy. W województwie trwały w tym czasie ferie, z tej okazji program Gminnej Biblioteki Publicznej im. Adama Mickiewicza obfituje w liczne wydarzenia, takie jak wspólne czytania, zajęcia decoupage, czy rozgrywki gier planszowych, a konik będzie idealną, dodatkową atrakcją.

Warto wspomnieć przy tej okazji, że w bibliotece znajduje się także Różowa Skrzyneczka, którą drogeria DM regularnie uzupełnia swoimi przyborami higienicznymi marki własnej Jessa

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
31. marzec 2025 00:53