StoryEditor
Drogerie
01.09.2021 00:00

Drogerie Dm wprowadzają jesienną kolekcję zrównoważonej mody dziecięcej marki własnej

Drogerie Dm, pod marka własną dm Alana, zaoferowały certyfikowane przez GOTS jesienne tekstylia dziecięce z organicznej wełny gotowanej. Materiał pozwala dbać o środowisko, ponieważ się nie brudzi. Nie wymaga więc prania, a zatem oszczędza wodę i nie powoduje wprowadzania detergentów do ekostystemu.

Kolekcja zrównoważonej mody dziecięcej dm Alana składa się z kombinezonów wykonanych z czystych włókien naturalnych. Materiał wierzchni to organiczna wełna gotowana, a podszewka wykonana jest ze 100 proc. bawełny organicznej. Marka oferuje również spodnie, kurtki, czapki i rękawiczki z przyjaznej dla skóry wełny gotowanej w różnych kolorach.

Materiał, z którego powstały ubrania jest oddychający, działa rozgrzewająco, gdy jest zimno i przyjemnie chłodzi, gdy jest ciepło. Dzięki zawartemu w nim tłuszczowi wełnianemu (lanolinie) tkanina jest niewrażliwa na zabrudzenia: brud pozostaje na powierzchni i nie wnika w głąb. Ubrań nie trzeba więc prać, wystarczy im wietrzenie na świeżym powietrzu. To oszczędność dla kieszeni i środowiska.

Marka Alana z tekstyliami dla dzieci została wprowadzona jako pierwsza marka własna drogerii Dm 35 lat temu. Już wtedy zakładała ona produkcję wysokiej jakości, przyjaznej dla skóry odzieży z ekologicznych surowców. Dzięki niej sieć na początku lat 90. wprowadziła na swoje półki kolekcję dziecięcych ubrań wykonanych z bawełny pochodzącej z upraw biodynamicznych. Obecnie większość tekstyliów marki wytwarzana jest z włókien naturalnych, takich jak bawełna organiczna.

Prawie wszystkie produkty marki Alana są oznakowane certyfikatem GOTS . Gwarantuje to, że materiały z których powstały pochodzą z kontrolowanych upraw ekologicznych i zostały stworzone w uczciwych warunkach pracy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. kwiecień 2025 00:27