StoryEditor
Drogerie
26.06.2024 08:12

Drogerie dm wprowadzają ekspresowe ekologiczne dostawy w kolejnych miastach w Niemczech

Napędzany elektrycznie pojazd, którym dostarczane są zakupy do klientów kupujących online w dm w Niemczech / fot. dm
Dm Drogerie Markt wprowadzają w kolejnych miastach w Niemczech ekspresowe dostawy e-zakupów. Produkty trafiają do kupujących tego samego dnia, w którym złożyli zamówienie. Dostarczane są rowerem lub elektrycznymi skuterami towarowymi.

Drogerie dm w Niemczech rozpoczęły testowanie ekspresowych dostaw przesyłek ze swojego sklepu online na początku 2021 r. To nie tylko szybka ale i ekologiczna forma dostaw – przesyłki są pakowane w papierowe torby nadające się do recyklingu i rozwożone przyjaznymi dla środowiska rowerami cargo lub pojazdami elektrycznymi przez pracowników sklepów.

Czytaj: Dm drogerie markt testują ekologiczne dostawy rowerem towarowym

W pierwszej kolejności usługa została wprowadzona w Karlsruhe, gdzie mieści się centrala dm w Niemczech. Po pilotażowym okresie włączane były do niej kolejne miasta. Teraz dołączyło do nich Bonn.

Obecnie z ekspresowej dostawy mogą także skorzystać mieszkańcy Berlina, Düsseldorfu, Frankfurtu nad Menem, Karlsruhe, Kolonii, Monachium i Stuttgartu. W Austrii jest dostępna dla mieszkańców Wiednia.

Zamówienia złożone w danym dniu przez aplikację i w sklepie internetowym dm do godz. 18.00 są rozwożone jeszcze tego samego dnia do godz.21.00.

Dostawy przesylek z dm w Polsce

W Polsce tego rodzaju usługa nie jest jeszcze dostępna w drogeriach dm, ale kupujący mają do dyspozycji różne formy dostaw:

  • Wysyłka pod wskazany adres: dla klientów posiadających konto Mój dm bezpłatnie od 199 zł, w pozostałych przypadkach 11,95 zł za paczkę.
  • Wysyłka do punktu DPD Pickup. Dla klientów posiadających konto Mój dm bezpłatnie od 199 zł, w pozostałych przypadkach 11,95 zł za paczkę.
  • Dostawa do Paczkomatu/PaczkoPunktu InPost. Dla klientów posiadających konto Mój dm bezpłatnie od 199 zł, w pozostałych przypadkach 11,95 zł za paczkę. Dla paczek powyżej ok. 25 kg lub objętości ok. 136 l wymagane jest dodatkowe opakowanie, za które obowiązuje dodatkowy koszt wysyłki w wysokości 11,95 zł.
  • Dostawa do sklepu dm. Dla zarejestrowanych klientów posiadających konto Mój dm bezpłatnie od 85 zł, w pozostałych przypadkach 9,95 zł za paczkę.  Klienci bez konta Mój dm płacą 9,95 zł za paczkę za wszystkie zamówienia, niezależnie od wartości towaru i sposobu dostawy. Usługa dostępna tylko dla klientów prywatnych i może być okresowo wyłączona.
  • Ekspresowy odbiór w sklepie dm. Dla zarejestrowanych klientów z kontem Mój dm realizacja ekspresowego zamówienia jest bezpłatna. Za zamówienia klientów bez rejestracji pobierana jest opłata serwisowa w wysokości 4,95 zł.
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. kwiecień 2025 18:52