StoryEditor
Drogerie
05.01.2024 13:45

Drogerie DM dołączają do wyzwania Veganuary i zachęcają do tego swoich klientów

Oferta DM dla wegan, to nie tylko artykuły spożywcze, ale i kosmetyki (m.in. marki Balea i Alverde Naturkosmetik) oraz środki czystości i suplementy diety. / mat. prasowe/DM
Drogerie DM w akcji Veganuary zachęcają do zakupu wegańskich produktów kosmetycznych i spożywczych marek własnych dmBio i Alverde Naturkosmetik. Chcąc wspierać swoich klientów w realizacji postanowień noworocznych, zaproponowały też rabat na zakupy pozostałych brandów, w tym Sportness, pod którym oferują produkty wspierające aktywność sportową

Drogerie DM rozpoczęły rok dołączając do wyzwania Veganuary. Jego pomysłodawcą jest brytyjska organizacja non-profit, a cel to zachęcanie do wegańskiego stylu życia. Wyzwanie co roku podejmują miliony ludzi na całym świecie przy zaangażowaniu wielu podmiotów.  W tym roku włączyły się w nie także drogerie DM, zachęcając do zakupu wegańskich produktów kosmetycznych i spożywczych swoich marek własnych m.in. dmBio i Alverde Naturkosmetik.

Hubert Iwanowski, dyrektor obszaru marketingu i zakupów dm w Polsce mówi:

Wiemy, że dla wielu osób wprowadzenie diety roślinnej jest zupełnie nowym doświadczeniem. Dlatego przygotowaliśmy wiele cennych wskazówek i porad, które pomogą im rozsmakować się w roślinnej żywności, między innymi przy pomocy naszej marki własnej dmBio.

Marka dmBio to napoje, słodkie i pikantne przekąski, zboża i rośliny strączkowe, orzechy i suszone owoce, mleka, napoje roślinne i słodziki. Ofertę uzupełniają dania dla niemowląt, makarony, smarowidła i produkty do szybkiego ekologicznego gotowania. Łącznie w asortymencie dmBio znajduje się ponad 450 produktów w 12 kategoriach.

image
mat. prasowe/DM

Przy ich produkcji współpracujemy z doświadczonymi partnerami z branży żywności ekologicznej, zapewniając najwyższą jakość potwierdzoną certyfikatami

– wyjaśnia Iwanowski.

Dodaje, że oferta DM dla wegan, to nie tylko artykuły spożywcze, ale i kosmetyki (m.in. marki Balea i Alverde Naturkosmetik) oraz środki czystości i suplementy diety. Do końca stycznia można je kupić z 10 proc. rabatem

Jednak rabatem objęta jest szersza oferta.

Aktywując kupon w aplikacji dm wszystkie zakupy, bez względu na kategorie, przez cały styczeń będzie można zrobić w sklepach stacjonarnych oraz online czy mobile z 10 proc. rabatem. To doskonała okazja, żeby zdrowo zacząć nowy rok i poznać kolejne marki własne dm

– podpowiada przedstawiciel sieci.

Zwraca uwagę, że w styczniu klienci chętniej sięgają po produkty marki Sportness wspierające ich aktywność sportową. Do najpopularniejszych należą batony, napoje proteinowe, węglowodanowo-elektrolitowe, napoje izotoniczne oraz białko w proszku do koktajli.

Może mieć to związek z realizacją postanowień i wyzwań noworocznych

 – mówi Hubert Iwanowski.

Akcja Veganuary w drogeriach dm jest częścią międzynarodowej kampanii grupy i potrwa do 31 styczna 2024.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
15.04.2025 16:33
"Rossmann Red", czyli drogeria w niestandardowym collabie z NEONAIL
Rossmann

W drogeriach Rossmann pojawiła się nowość, która może zainteresować miłośniczki manicure hybrydowego – lakier w unikalnym odcieniu czerwieni „Rossmann Red”. Produkt powstał we współpracy z polskim producentem lakierów NEONAIL i wpisuje się w trendy kolorystyczne na rok 2025. Nowy kolor został zaprezentowany jako odpowiedź na rosnące zainteresowanie intensywnymi, głębokimi czerwieniami w stylizacjach paznokciowych.

Tego rodzaju współpraca stanowi wyraźny sygnał rosnącego trendu zacieśniania relacji między markami w branży kosmetycznej. Coraz częściej obserwujemy działania oparte na wspólnym tworzeniu produktów, które mają nie tylko odpowiadać na potrzeby konsumentów, ale także wyróżniać się na tle standardowej oferty. Partnerstwa tego typu pozwalają markom łączyć kompetencje – technologiczne, marketingowe i sprzedażowe – aby tworzyć rozwiązania atrakcyjne zarówno dla lojalnych klientek, jak i nowych odbiorców. Przykład „Rossmann Red” pokazuje, że takie działania mogą dotyczyć nie tylko marek premium, ale także szeroko dostępnych produktów dla masowego odbiorcy.

To jednak nietypowe partnerstwo – o ile zwykle tego rodzaju współprace odbywają się pomiędzy dwiema markami produktowymi, takimi jak producent kosmetyków i projektant mody czy influencer, w tym przypadku mamy do czynienia z siecią detaliczną jako współtwórcą produktu. Rossmann, zamiast jedynie pełnić rolę dystrybutora, aktywnie uczestniczy w procesie projektowania i promowania nowego koloru lakieru, przy okazji umacniając swój branding. To strategiczny krok, który nie tylko buduje wizerunek marki jako innowatora, ale też pozwala jej lepiej kontrolować ofertę i reagować na dynamicznie zmieniające się oczekiwania klientów.

Według analiz rynku kosmetycznego, w 2025 roku odcienie czerwieni odpowiadają już za około 31 proc. sprzedaży lakierów hybrydowych w Polsce. Warto również dodać, że to pierwsza tego typu współpraca Rossmanna z marką NEONAIL, co może zapowiadać kolejne edycje specjalne skierowane do klientek drogerii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
10.04.2025 14:47
Walgreens Boots Alliance publikuje wyniki za drugi kwartał roku fiskalnego 2025
Walgreens Boots Alliance

Walgreens Boots Alliance (WBA) ogłosiło wyniki finansowe za drugi kwartał roku fiskalnego 2025, odnotowując wzrost sprzedaży o 4,1 proc. rok do roku, do poziomu 38,6 miliarda dolarów. Strata na akcję uległa znacznemu zmniejszeniu – z 6,85 dolarów w analogicznym okresie ubiegłego roku do 3,30 dolara obecnie. Pomimo poprawy w zakresie ogólnych wyników finansowych, niektóre wskaźniki sugerują utrzymujące się wyzwania w działalności firmy.

Skorygowany zysk na akcję (EPS) wyniósł 0,63 dolara, co oznacza spadek w porównaniu do 1,20 dolara w tym samym kwartale poprzedniego roku. Spółka wskazuje, że różnica ta wynika m.in. z jednorazowej korzyści podatkowej ujętej w ubiegłorocznych wynikach, słabszych wyników sprzedaży detalicznej oraz zysków z transakcji typu sale and leaseback zawartych w poprzednim okresie.

W kontekście nadchodzących zmian właścicielskich, WBA poinformowało o wycofaniu prognoz finansowych na cały rok fiskalny 2025. Decyzja ta została podjęta w związku z planowanym przejęciem firmy przez podmioty powiązane z funduszem Sycamore Partners. Taki ruch może oznaczać istotne zmiany w strategii operacyjnej i finansowej firmy w najbliższych miesiącach.

Dyrektor generalny Tim Wentworth podkreślił, że wyniki za drugi kwartał odzwierciedlają skuteczne zarządzanie kosztami oraz poprawę w sektorze opieki zdrowotnej w USA. Jednocześnie zaznaczył, że słabsze wyniki sprzedaży w części detalicznej oraz znaczne koszty związane z rozstrzygnięciami prawnymi negatywnie wpłynęły na przepływy pieniężne. Firma znajduje się na wczesnym etapie realizacji planu naprawczego, a dalsze działania mają koncentrować się na inwestycjach i adaptacji do zmieniającego się rynku farmaceutycznego i detalicznego.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. kwiecień 2025 22:25