StoryEditor
Drogerie
20.05.2019 00:00

[DROGERIA ROKU 2019, FINALISTA] DROGERIA NATURA, BIAŁA PODLASKA, CH RYWAL

Drogeria Natura w centrum handlowym Rywal w Białej Podlaskiej działa już od 13 lat. To jeden z najlepszych sklepów w sieci, którego odróżnia od innych profil klientów. Młodzi ludzie stanowią znaczny procent kupujących, co ma wpływ na aranżację placówki i asortyment.

DROGERIA NATURA, Biała Podlaska, CH Rywal, powierzchnia 250 mkw., kategoria: drogeria dużego formatu [zobacz galerię zdjęć]

Natura dwa razy zmieniała lokalizację w galerii Rywal. Przenosiła się do coraz większych lokali. Obecnie ma ponad 250 mkw. i jest urządzona w najnowszej wizualizacji obowiązującej w standardach sieci.

Na tle innych sklepów działających w sieci Natura w Białej Podlaskiej wyróżnia się nie tylko powierzchnią, ale także dostępnymi kategoriami. Wpływ na dobór asortymentu ma profil klientów. W Białej Podlaskiej, działają uczelnie wyższe, w tym świetnie znana filia warszawskiego AWF. To przekłada się na to, kto bywa w galeriach handlowych. W Rywalu chętnie spędzają czas studenci i generalnie młodzi ludzie. Kobiety w wieku 24-25 lat do 35 to największa baza kupujących w Naturze.

Bardzo duży wybór kosmetyków do makijażu (14 szaf) i lakierów hybrydowych –  mało jest drogerii Natura, które mają te kategorie dostępne w takim wymiarze. Kosmetyki kolorowe są świetnie wyeksponowane i przyciągają młode klientki. Są to nie tylko szafy ekspozycyjne konkretnych marek, ale także multibrandowe, do których trafiają topowe produkty. Wśród nich takie, jak Dermacol czy Mua wprowadzone specjalnie z myślą o młodych osobach. Ofertę makijażową wyróżnia także bardzo szeroka gama kolorystyczna cieni, pomadek, lakierów.

Pokaźny wybór kosmetyków azjatyckich i kosmetyków naturalnych, których ofertę Natura stale powiększa, to kolejne atuty tej placówki. Również produkty SPA są dostępne w największym możliwym formacie – szeroki asortyment i produkty również z wyższej półki cenowej.

Menedżerka odpowiadająca za tę placówkę szczególnie chwali pracę personelu. Kierowniczka sklepu prowadzi tę drogerię od wielu lat. Wraz ze swoją ekipą stale pracuje nad relacjami z klientami. W drogerii są organizowane rozmaite eventy, pokazy makijażu, dermokonsultacje, które przyciągają stałych i nowych kupujących.

Sklep znakomicie się prezentuje. Jego serce stanowi kasa-wyspa ustawiona w centrum sali sprzedaży. Przy niej powstało miejsce z lustrem, gdzie wizażystka z Natury wykonuje makijaże, klientki mogą tu też usiąść i spokojnie przetestować kosmetyki. Na sali sprzedaży testery są dostępne nie tylko dla zapachów i kosmetyków do makijażu, ale także na regale z kosmetykami naturalnymi.

Drogeria jest świetnie zaopatrzona i opisana. Nie ma żadnego problemu z poruszaniem się po sklepie, oznaczenia kategorii znajdują się nad regałami i przy półkach. Na specjalne ceny, promocje, rabaty, okazje zwracają uwagę materiały POS rozmieszczone w sklepie. Na czerwono oznaczona jest strefa  W wielu miejscach pojawia się logo Natury i hasło „Natura inspiruje”. Wszechobecna zieleń, drewniane wykończenia regałów, spójny graficznie wystrój nadają temu miejscu przyjaznego charakteru.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
29.10.2024 18:20
Rossmann wśród najlepszych pracodawców na świecie
Rossmann zatrudnia na świecie ponad 62 tys. pracowników. Rossmann

Rossmann znalazł się na liście najlepszych pracodawców na świecie w rankingu opublikowanym przez amerykański magazyn Forbes.

Amerykański magazyn Forbes co roku publikuje listę najlepszych pracodawców na świecie. Od kilku lat firma Rossmann zajmuje czołowe miejsce w tym rankingu – zarówno w porównaniu krajowym, jak i międzynarodowym.

W globalnym porównaniu, na łączną liczbę ponad 800 firm, Rossmann znalazł się na 30 miejscu oraz na 5. miejscu wśród wszystkich niemieckich firm. 

Jak podaje detalista, w kategorii "Sprzedaż detaliczna i hurtowa" Rossmann jest natomiast numerem 1 w Niemczech. 

Forbes ocenia pracodawców na podstawie badania prowadzonego wspólnie z globalną agencją badawczą Statista, w którym oceniany jest m.in. wizerunek, rozwój talentów i odpowiedzialność społeczna uczestników badania. 

Rossmann jest niemiecką siecią założoną przez Dirka Rossmanna, obecnie zarządza nią syn założyciela Raul Rossmann. Rossmann w 2023 roku osiągnął sprzedaż na poziomie 13,9 miliarda euro przy wzroście sprzedaży w grupie o 14,4 proc. We wszystkich krajach, w których działa, Rossmann prowadzi ponad 4700 sklepów i zatrudnia ponad 62 tys. pracowników. Polska jest drugim największym po Niemczech rynkiem Rossmanna - sieć prowadzi na naszym rynku ponad 1800 drogerii. Polska spółka zatrudnia 17,5 tys. pracowników.

Czytaj także: Rossmann znów z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
29.10.2024 08:50
Nowa drogeria Koliber w Sulbinach
Drogeria Koliber w Sulbinach otwarta 26 października 2024 r.fot. Ambra

Kolejny przedsiębiorca dołączył do sieci Drogerie Koliber otwierając sklep pod jej szyldem w Sulbinach koło Garwolina.

W Sulbinach pod Garwolinem, 26 października br., została otwarta nowa drogeria Koliber. Drogeria mieści się przy ul. Warszawskiej 3. Wcześniej w tym miejscu właściciel lokalu, Paweł Pałysa, prowadził drogerię Natura.

– Przedsiębiorca ma doświadczenie w biznesie i w handlu. Prowadzi także m.in. sklep Groszek. Rozumie model działania w sieci. Tę ponad 100-metrową drogerię uruchomił w pełnym standardzie sieci Drogerie Koliber – mówi Joanna Mazur, kierowniczka sieci partnerskiej Drogerie Koliber.

W nowym sklepie konsumenci mogą kupić kosmetyki, chemię domową, artykuły higieniczne i przemysłowe.

Drogerie Koliber to sieć zrzeszająca około 140 sklepów wokół firmy dystrybucyjnej Ambra działającej w Grupie Eurocash.

Czytaj także: Klaudia Rudewicz, Ambra, Eurocash: Nie mamy w magazynach wszystkiego, co pojawia się na rynku, bo nie o to w tym biznesie chodzi

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
30. październik 2024 08:53