StoryEditor
Drogerie
26.01.2018 00:00

Drogeria Laboo w Radoszycach – zgłoszenie do konkursu Drogeria Roku 2018

Drogeria Laboo w Radoszycach przed ponad rokiem przeniosła się do nowo wybudowanego budynku. Jednak zmiana adresu była tylko początkiem metamorfozy, jaką przeszedł sklep zgłoszony do tegorocznej edycji konkursu Drogeria Roku, w kategorii drogerie średniego formatu.

Właścicielką radoszyckiego Laboo jest Barbara Cichecka, która z branżą drogeryjną związana jest od 2001 roku. Aktualnie prowadzony przez nią sklep został otwarty w grudniu 2016 roku, w nowo postawionym budynku. Drogeria zlokalizowana jest na tej samej ulicy, kilka numerów dalej, w stosunku do poprzedniej. – Znajomość otoczenia konkurencyjnego i wiedza na temat preferencji klientów pozwoliły nam na uniknięcie błędów, które mogą przydarzyć się osobom startującym od zera w danej lokalizacji – mówi Barbara Cichecka.

– Naszym atutem jest lokalizacja w centrum miejscowości oraz duża powierzchnia (120 mkw.) pozwalająca na dogodne rozmieszczenie regałów i zaoferowanie szerokiego wyboru asortymentowego – dodaje właścicielka Laboo w Radoszycach. Kilka szaf makijażowych (m.in. Eveline, Joko, Pierre Rene, Miyo, Makeup Revolution) oraz pokaźna reprezentacja produktów chemii domowej to coś, co – według naszej rozmówczyni – zapewniło przewagę konkurencyjna nad znajdującym się niedaleko Lewiatanem czy kilkoma innymi drogeriami (m.in. Sekret Urody, Gross i Tropik) działającymi w tym 3-tysięcznym mieście.

Przenosząc drogerię do nowego, własnego budynku, Barbara Cichecka nie tylko zainwestowała w eleganckie półki, dobre oświetlenie i oznaczenia strefowe zgodne ze standardem sieci. Wymieniła też całą załogę. – Uznałam, że zmiana musi być kompleksowa, i że dla sukcesu w handlu,  nie mniej ważna niż asortyment i komfortowe wnętrze, jest kompetentna i sympatyczna obsługa. W tej chwili zatrudniam jedną ekspedientkę, która zawsze jest gotowa doradzić i pomóc w wyborze najlepszego dla danej osoby produktu. Jej uśmiech, sposób bycia i wiedza na temat kosmetyków są znakomitą wizytówką drogerii. Pod jej opieką praktykuje też, zatrudniana do pomocy, stażystka.

Radoszyczankom podoba się metamorfoza, którą przeszła tutejsza Laboo. Na dowód tego jej właścicielka zdradza, że  obroty drogerii w styczniu 2018 roku były ok. 10 tys. większe niż w tym samym miesiącu przed rokiem. Klientki chętnie odwiedzają sklep, w którym mogą swobodnie poruszać się między półkami, wiele produktów testują przed zakupem dzięki udostępnionym testerom, a w razie potrzeby mogą liczyć na pomocny i uśmiechnięty personel.

Laboo w Radoszycach jest jedną z drogerii zgłoszonych do tegorocznej edycji konkursu DROGERIA ROKU. Wszystkich uczestników rynku, którzy chcą zawalczyć o ten uznany tytuł zapraszamy do nadsyłania zgłoszeń. UWAGA: Termin na ich przyjmowanie upływa z dniem 31 stycznia! Zainteresowanych zapraszamy na stronę konkursu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Zapachy
12.03.2025 09:09
Perfumy beBIO Ewa Chodakowska – już na półkach drogerii Rossmann
Kompozycje zapachowe beBIO powstały w światowej stolicy perfum – francuskim Grassemat.pras. beBIO

Rossmann prezentuje nowość, na którą czekały nie tylko fanki Ewy Chodakowskiej. Kolekcja pięciu wód perfumowanych beBIO powstała jako hołd dla różnych aspektów kobiecego życia i towarzyszących im emocji. Skomponowano je tak, aby odnaleźć w nich ducha przygody, sukcesu, miłości, wewnętrznej siły i determinacji. Teraz są już dostępne na półkach sieci drogerii Rossmann.

Kompozycje zapachowe beBIO powstały w niekwestionowanej światowej stolicy perfum – francuskim Grasse. Każda z nich w inny sposób pozwala kobietom wyrazić zapachem swoją wrażliwość, pasję i wyjątkowość. Wyróżniają się nie tylko wyjątkowym charakterem, ale także wysoką trwałością –.tak, aby można cieszyć się ich głębią przez długie godziny.

Czytaj też: Ewa Chodakowska wprowadza na rynek autorską linię perfum

All Eyes on You: ta kompozycja to uosobienie glamour i wyrafinowania. Musująca nuta mandarynki wraz z ciepłem bogatej i luksusowej mieszanki nut białych kwiatów, drewna i wanilii otula zmysłowym ciepłem. “Sprawi, że poczujesz się, jakbyś kroczyła po czerwonym dywanie” – podkreśla marka.. 

Sky is the Limit to mocny i energetyczny zapach unisex dla osób aktywnych – takich, jak Ewa Chodakowska. Kompozycja złożona jest z akordów skórzanych i drzewnych, o orientalnym sercu i bogactwie ziemistej paczuli. Oud i ambra tworzą trwałą sygnaturę. “Głęboki i intensywny zapach motywuje do wytrwałości w przekraczaniu granic. Sky is the Limit wydaje się być wręcz esencją życia w ruchu, pełną mocy i adrenaliny” – opisuje marka.

Fall in Love to z kolei zapach romantyczny i zmysłowy, doskonały na wyjątkowe chwile z bliską osobą. Delikatny, ale jednocześnie pełen nieodpartego uroku. Urzekający aromat, na niezapomniane chwile kreuje słodkie ciepło wanilii, przeplatające się ze zmysłową głębią piżma. Nutę świeżości zapewnia pikantność rabarbaru, spotykająca się z delikatną elegancją jaśminu. 

Dressed for Success jest zapachem, mającym w założeniu uosabiać pewność siebie. Idealny na okazje, gdy chcesz podkreślić swój wdzięk i przebojowość. Zbudowany jest z kwiatowych, piżmowych i pudrowych nut, w której rześka świeżość gruszki łączy się z ciepłym urokiem kwiatu pomarańczy oraz róży, płynnie połączonych ze zmysłową głębią piżma i drzewnymi nutami wetiweru. Dressed for Success jest idelnym zapachem na spotkania i formalne okazje, roztaczającym aurę elegancji i profesjonalizmu.

Feel the Moment to kompozycja, która swoim ciepłem i owocową słodyczą podkreśli momenty, w których celebrujesz nowe doświadczenia, spotkania z przyjaciółmi, chwile w gronie najbliższych. Feel the Moment z dojrzałych nut gruszki i brzoskwini prowadzi nas przez kwiat pomarańczy, jaśmin aż po lawendę. Towarzyszy im słodka nuta wanilii i karmelu oraz elegancja piżma i ambry. 

Kolekcja perfum beBIO Ewa Chodakowska to pięć wyjątkowych sposobów na wyrażenie siebie i podkreślenie swojego wizerunku. 

Czytaj też: Sława w perfumach, kremie i pudrze? Celebryckie marki nieustająco w natarciu

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.03.2025 13:50
Byliśmy w pierwszej Biedronce na Słowacji! Czym zaskoczył nas dział drogeryjny? [TYLKO U NAS]
W swoim pierwszym sklepie na Słowacji, zlokalizowanym w miejscowości Miloslavov, Biedronka zaoferuje około 3 400 produktówKatarzyna Pierzchała, Wiadomości Handlowe

Ciągnący się przez znaczną część sali sprzedaży dział kosmetyczny i z chemią gospodarczą, czytelny podział na produkty dla pań i panów, artykuły markowe oraz marki własnej, elektroniczne cenówki oraz… mocno rozbudowana tzw. kolorówka – tak prezentuje się pierwsza Biedronka, która została otwarta w ubiegłym tygodniu na Słowacji.

image
Dział drogeryjny charakteryzuje się czytelnym podziałem na produkty damskie i męskie (czyli žena i muž)
Katarzyna Pierzchała, Wiadomości Handlowe
image
Dział drogeryjny charakteryzuje się czytelnym podziałem na produkty damskie i męskie (czyli žena i muž)
Katarzyna Pierzchała, Wiadomości Handlowe

Potężny i rozbudowany – takie było moje pierwsze wrażenie, gdy weszłam do działu drogeryjnego w pierwszej słowackiej Biedronce w Miloslavovie. Charakteryzuje się czytelnym podziałem na produkty damskie i męskie (dla Polaka dwuznaczne oznaczenia: žena i muž), dużym wyborem artykułów markowych, ale też marki własnej Biedronki, czego przykładem jest ekspozycja promocyjna pieluch dobrze znanej w naszym kraju marki Dada

To, co zwróciło moją uwagę, to cztery moduły kosmetyków kolorowych – dwa zajmuje marka NIUQI, która jest brandem parasolowym Biedronki. Pod nią różni producenci dostarczają produkty do tej sieci, m.in. lakiery, żele i zmywacze do paznokci, kremy i fluidy oraz różne akcesoria typu szczotki czy spinki do włosów.

Po jednym regale mają produkty dwóch niemieckich marek: Catrice i Essence. Wśród dostępnych w słowackiej Biedronce kosmetyków sygnowanych logiem Cartice klientki mogą znaleźć m.in. lakiery do paznokci, tusze do rzęs, pudry, podkłady czy cienie pod oczami. Podobny szeroki przekrój kosmetyków oferuje marka Essence. 

image
W słowackiej Biedronce znajdziemy szeroki wybór kosmetyków Cartice i Essence. 
Katarzyna Pierzchała, Wiadomości Handlowe

Kosmetyki kolorowe w słowackiej Biedronce

W polskich sklepach sieci też są dostępne kosmetyki kolorowe, ale nie w aż takiej skali, jak na Słowacji. Z czego wynika ta różnica?

Tak szeroka ekspozycja kosmetyków kolorowych jest naszym ukłonem w stronę słowackich klientek, które w najbliższej okolicy naszego sklepu w Miloslavovie nie mają żadnej drogerii, choć na Słowacji są już takie szyldy jak Rossmann czy DM – usłyszeliśmy od przedstawiciela działu zakupów słowackiej Biedronki. – Chcemy, aby przychodząc do Biedronki, klientki mogły zrobić kompleksowe zakupy – podkreślił. 

Zwraca też uwagę ogromny wybór past do zębów – występują tu wszystkie znane marki, a ich ekspozycja obejmuje po kilka rodzajów każdej z nich. 

image
Uwagę zwraca ogromny wybór past do zębów
Katarzyna Pierzchała, Wiadomości Handlowe

Jak dużo jest promocji w słowackiej Biedronce?

Wszystkie produkty były ułożone w żołnierskim szyku – jak to przed otwarciem, gdyż zwiedziłam ten sklep jeszcze przed jego oficjalnym uruchomieniem. Nie ma palet, są za to jasne regały z fioletowym wykończeniem, co sprawia bardzo pozytywne wrażenie.

Celem Biedronki jest połączenie niskich cen z najlepszą jakością na rynku. Dlatego też sieć stawia tu na promocje – praktycznie w każdej grupie asortymentowej kusi klientów znaczącymi opustami, co podkreśla wielkimi cenówkami z napisem Super cena. A te bywają nie byle jakie. Np. w dniu otwarcia, czyli 5 marca 2025 roku, wszystkie produkty kosmetyczne Adidas były oferowane ze zniżką przekraczającą 50 proc. ceny regularnej. 

I jeszcze jedno spostrzeżenie: wszystkie ceny wyświetlane są tu na elektronicznych etykietach, co jest sporym powiewem nowoczesności na Słowacji. Aby jednak oddać sprawiedliwość: w polskich sklepach sieci ESL też nie są jeszcze powszechnym standardem.   

image
Katarzyna Pierzchała, Wiadomości Handlowe

Jaka jest pierwsza Biedronka na Słowacji?

W swoim pierwszym sklepie na Słowacji, zlokalizowanym w miejscowości Miloslavov (3265 Dunajská Lužná), Biedronka zaoferuje około 3 400 produktów. Placówka została zbudowana od podstaw przez słowackiego dewelopera w zaledwie dwa i pół miesiąca, z powierzchnią sprzedaży liczącą aż 876 metrów kwadratowych i całkowitą powierzchnią budynku wraz z zapleczem 1 239 metrów kwadratowych.

Sklep jest przestronny, nowocześnie zaprojektowany, wyposażony w jasne oświetlenie LED, sześć kas samoobsługowych i trzy kasy tradycyjne oraz elektroniczne etykiety cenowe i skanery cen.

Dla klientów przygotowano parking z 61 miejscami, w tym trzy są dla osób niepełnosprawnych. Biedronka planuje również instalację stacji ładowania samochodów elektrycznych oraz paneli fotowoltaicznych na dachu sklepu.

Katarzyna Pierzchała
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
12. marzec 2025 11:59