StoryEditor
Drogerie
15.11.2023 17:33

Drogeria DM w Grodzisku Wielkopolskim włącza się w życie lokalnej społeczności

Drogeria DM w Grodzisku Wielkopolskim organizuje tzw. akcję kasjerską, w ramach której będą zbierane fundusze na zakup radiowęzła dla lokalnej szkoły.

DM Drogerie Markt organizują akcje kasjerskie, które są formą włączania się w życie lokalnej społeczności. Pomysł narodził się w Niemczech i praktykowany jest przez DM od początku pojawienia się w Polsce.

Idea tych akcji polega na budowaniu poczucia wspólnoty i zaangażowania pomiędzy wszystkimi stronami – kupującymi, darczyńcą i beneficjentem. Zależy nam na tym, by budować poczucie jedności i odpowiedzialności zwłaszcza z najbliższym otoczeniem wokół naszych sklepów. Wszyscy jesteśmy częścią społeczności sąsiedzkiej i to właśnie od naszych codziennych działań i gestów zależy jakość wspólnego życia. Dlatego chcemy w ten sposób zbudować trwałe relacje z klientami także poza samymi doświadczeniami zakupowymi – mówi Marek Mączka, kierownik Regionalny DM.

Taka akcja 18 listopada zostanie przeprowadzona w drogerii DM w Grodzisku Wielkopolskim, która została otwarta tydzień temu. Fundusze będą zbierane na zakup radiowęzła dla Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Powstańców Wielkopolskich. W godzinach od 11:00 do 12:00 na kasie w sklepie DM, w Pasażu Grodziskim przy ul. Fabrycznej 3a zasiądzie dyrektorka szkoły, Beata Kalinowska i środki z zakupów zrobionych w tym czasie zostaną przeznaczone na radiowęzeł. Podczas akcji obecni będą nauczyciele oraz pracownicy administracji szkoły. W wydarzeniu wezmą udział także uczniowie należący do Szkolnego Klubu Wolontariatu. Jak podkreślają organizatorzy, to doskonała okazja, by spotkać się poza murami szkolnymi i przy okazji codziennych zakupów, które i tak wszyscy robimy, dołożyć cegiełkę do rozwoju inicjatyw uczniowskich.

„Akcje kasjerskie” są częścią działań drogerii DM mających na celu aktywne uczestnictwo w lokalnej społeczności i wspieranie wybranych inicjatyw społecznych w najbliższym sąsiedztwie. Ta inicjatywa jest koncepcją ugruntowaną w Niemczech, gdzie wolontariusze ze społeczności, a także znani sportowcy, ludzie kultury czy influencerzy regularnie biorą udział w akcjach kasjerskich. Przejmują na pewien czas kasy wybranych sklepów DM, spotykają się i rozmawiają z klientami, a dochód z prowadzonej w tym czasie sprzedaży przekazywany jest na wybrane inicjatywy społeczne i instytucje.  

Drogerie DM to jedna z największych sieci drogeryjnych. Prowadzi ponad 3800 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 66 tys. osób w całej Europie. W Polsce drogerie z szyldem DM działają od kwietnia 2022 r. i jest ich obecnie 19, a do końca roku ma byc 23. Klienci mogą także skorzystać z zakupów online za pośrednictwem sklepu internetowego dm.pl i aplikacji mobilnej Mój dm.

Czytaj także: Henri Hampe o kulturze pracy w DM Drogerie Markt: Firma jest dla ludzi, a nie na odwrót

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. kwiecień 2025 01:46