StoryEditor
Drogerie
25.10.2024 14:05

Drogeria dm otwiera swój pierwszy sklep w Andrychowie

Drogerie dm posiadają ponad 4 000 punktów sprzedaży w Europie. / dm drogerie markt

Już jutro, 26 października o godzinie 8:00, przy ulicy Krakowskiej 83N w Andrychowie otwarta zostanie pierwsza drogeria dm w tym mieście. Na klientów czeka 15 proc. rabat powitalny, prezenty, poczęstunek oraz atrakcje dla całych rodzin. Będzie to 10. drogeria dm w województwie małopolskim oraz 41. w Polsce. Sieć zapowiada, że do końca roku liczba jej sklepów w kraju zbliży się do 50.

Michał Grabe, kierownik regionalny dm w Polsce, powiedział:

Małopolska to jeden z kluczowych dla nas regionów i konsekwentnie umacniamy się w tym województwie, dlatego bardzo cieszymy się z debiutu w Andrychowie. Z naszymi produktami i usługami chcemy docierać wszędzie tam, gdzie są nasi klienci. Specjalnie dla nich przygotowaliśmy 15 proc. rabat powitalny, zestawy mini prezentów, darmowy żel pod prysznic marki własnej Balea i szereg atrakcji dla całych rodzin.

Na gości drogerii dm czekać będą drobne upominki, rozgrzewające zimowe herbaty, chrupiący popcorn, interesujące animacje i muzyczne zabawy, pokaz baloniarza oraz spotkanie z pluszowym Misiem Czyścioszkiem — Saubärem.

Przestrzeń sprzedażowa sklepu przy ul. Krakowskiej 82N w Andrychowie zajmuje 492,66 mkw. Drogeria dm będzie dostępna dla klientów od poniedziałku do soboty w godzinach 08:00–20:00. Zakupy można także robić online na stronie www.dm.pl oraz przez aplikację dm, dostępną dla klientów z całej Polski.

Czytaj także: Henri Hampe i Markus Trojansky, dm Drogerie Markt: Pojawiliśmy się w Polsce i nie zamierzamy już się wycofać

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogeria roku
25.10.2024 16:38
Hebe, Cocolita, Rossmann na podium w rankingu Drogeria Roku 2024
Drogeria Roku 2024: Tomasz Tomczyk, współwłaściciel Wizaz24.pl; Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja; Monika Kolaszyńska, prezes zarządu i Martyna Bobowik, członek zarządu Super-Pharm Poland; Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute; Beata Madeja, marketing manager Douglas Polska; Paweł Zaorski, head of e-commerce Cocolita.pl
Drogeria Roku 2024: Tomasz Tomczyk, współwłaściciel Wizaz24.pl; Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja; Monika Kolaszyńska, prezes zarządu i Martyna Bobowik, członek zarządu Super-Pharm Poland; Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute; Beata Madeja, marketing manager Douglas Polska; Paweł Zaorski, head of e-commerce Cocolita.pl / fot. Shootit
Drogeria Roku 2024: Tomasz Tomczyk, współwłaściciel Wizaz24.pl; Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja; Monika Kolaszyńska, prezes zarządu i Martyna Bobowik, członek zarządu Super-Pharm Poland; Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute; Beata Madeja, marketing manager Douglas Polska; Paweł Zaorski, head of e-commerce Cocolita.pl
Statuetki Drogeria Roku 2024 / fot. Shootit
Drogeria Roku 2024: Tomasz Tomczyk, współwłaściciel Wizaz24.pl; Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja; Monika Kolaszyńska, prezes zarządu i Martyna Bobowik, członek zarządu Super-Pharm Poland; Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute; Beata Madeja, marketing manager Douglas Polska; Paweł Zaorski, head of e-commerce Cocolita.pl
Statuetki Drogeria Roku 2024 / fot. Shootit
Drogeria Roku 2024: Tomasz Tomczyk, współwłaściciel Wizaz24.pl; Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja; Monika Kolaszyńska, prezes zarządu i Martyna Bobowik, członek zarządu Super-Pharm Poland; Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute; Beata Madeja, marketing manager Douglas Polska; Paweł Zaorski, head of e-commerce Cocolita.pl
Drogeria Roku 2024 / fot. Shootit
Drogeria Roku 2024: Tomasz Tomczyk, współwłaściciel Wizaz24.pl; Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja; Monika Kolaszyńska, prezes zarządu i Martyna Bobowik, członek zarządu Super-Pharm Poland; Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute; Beata Madeja, marketing manager Douglas Polska; Paweł Zaorski, head of e-commerce Cocolita.pl
Drogeria Roku 2024: Tomasz Tomczyk, współwłaściciel Wizaz24.pl; Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja; Monika Kolaszyńska, prezes zarządu i Martyna Bobowik, członek zarządu Super-Pharm Poland; Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute; Beata Madeja, marketing manager Douglas Polska; Paweł Zaorski, head of e-commerce Cocolita.pl
Drogeria Roku 2024: Tomasz Tomczyk, współwłaściciel Wizaz24.pl; Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja; Monika Kolaszyńska, prezes zarządu i Martyna Bobowik, członek zarządu Super-Pharm Poland; Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute; Beata Madeja, marketing manager Douglas Polska; Paweł Zaorski, head of e-commerce Cocolita.pl
Drogeria Roku 2024: Tomasz Tomczyk, współwłaściciel Wizaz24.pl; Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja; Monika Kolaszyńska, prezes zarządu i Martyna Bobowik, członek zarządu Super-Pharm Poland; Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute; Beata Madeja, marketing manager Douglas Polska; Paweł Zaorski, head of e-commerce Cocolita.pl
Gallery

Ogłosiliśmy zwycięców w kolejnej edycji rankingu Drogeria Roku 2024. Laureatów wskazali konsumenci wyłaniając najlepsze miejsca zakupu kosmetyków i wskazując rynkowych liderów. Statuetki wręczyliśmy podczas Forum Branży Kosmetycznej 2024.

Drogeria Roku to ranking wyłaniający najlepsze miejsca zakupowe kosmetyków. 24 października podczas Forum Branży Kosmetycznej 2024 wręczyliśmy nagrody w jego kolejnej edycji. Zwycięzców wskazali konsumenci w badaniu przeprowadzonym na zlecenie Wiadomości Kosmetycznych przez firmę badawczą Mobile Institute.

Zapytaliśmy o zdanie ponad 1600 respondentów, którzy zostali poproszeni o wskazanie miejsc, gdzie najczęściej kupują kosmetyki oraz o ocenę zaproponowanych w badaniu i znanych im sieci drogerii i perfumerii stacjonarnych oraz e-drogerii i e-perfumerii. Konsumenci przyznawali oceny drogeriom i e-drogeriom oceniając je w kilkunastu kategoriach takich jak m.in.: najszerszy i najciekawszy asortyment, śledzenie trendów i wprowadzanie nowości, najbardziej atrakcyjne ceny i promocje, przyjazna i profesjonalna obsługa, komunikacja z konsumentami, wygoda i estetyka kupowania, programy lojalnościowe i oferta dla stałych klientów.. 

O wygranej decydowała najwyższa średnia ocena uzyskana we wszystkich kategoriach.

 

Oto laureaci rankingu Drogeria Roku 2024:

 

SIECI DROGERYJNE I PERFUMERYJNE

 

1 miejsce

HEBE

 

2 miejsce

Sephora

 

3 miejsce

Douglas

 

E-DROGERIE

 

1 miejsce

Cocolita.pl

 

2 miejsce

Douglas.pl

 

3 miejsce

Wizaz24.pl

 

BEST OF THE BEST  

Statuetkę Best of the Best, jako firma handlowa, która najczęściej pojawiła się na podium we wskazaniach respondentów otrzymała drogeryjna sieć

HEBE

 

TOP OF MIND SIŁA MARKI

Respondenci wskazali także spontanicznie miejsce, gdzie najczęściej kupują kosmetyki. Mieli za zadanie podać pierwszą nazwę, która nasuwa im się na myśl. Najsilniejszą markę okazała się mieć sieć

ROSSMANN

 

DEBIUT ROKU NAGRODA REDAKCJI

Po raz pierwszy Wiadomości Kosmetyczne zdecydowały się przyznać także nagrodę redakcyjną. W uznaniu odwagi biznesowej, trafiła ona do firmy Super-Pharm Poland, za wprowadzenie na polski rynek nowego formatu sklepów

SKIN & BEAUTY BY SUPER-PHARM

 

Ranking Drogeria Roku był częścią badania "Beauty is more. Nowoczesne kanały kosmetyków w Polsce" przeprowadzonego w sierpniu br. przez firmę badawczą Mobile Insitute. Statuetki wręczyliśmy w wieczornej części konferencji Forum Branży Kosmetycznej 2024. 

 

Forum Branży Kosmetycznej to biznesowe wydarzenie dla branży kosmetycznej łączące konferencję, przestrzeń wystawienniczą i networking. Skupia się na dostarczaniu wiedzy na temat rynku kosmetycznego, wiodących kategorii, trendów, konsumenckich, rozwoju kanałów sprzedaży oraz wyzwań stojących przed branżą. FBK pod skrzydłami Wiadomości Kosmetycznych organizowane jest przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę biznesowych portali wiadomoscikosmetyczne.pl i wiadomościhandlowe.pl oraz magazynu „Wiadomości Handlowe”.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
23.10.2024 08:00
Druga drogeria Hebe w Ełku otwarta
Hebe w Centrum Handlowym Karuzela w Ełkufot. Hebe

Sieć Hebe otworzyła drugą drogerię w Ełku. Sklep działa w Centrum Handlowym Karuzela.

Sieć Hebe po niedawnym otwarciu pierwszej drogerii na Słowacji, uruchomiła kolejny sklep w Polsce. Nowa drogeria została otwarta 18 października w  Centrum Handlowym Karuzela w Ełku.

Park handlowy Karuzela jest największym regionalnym centrum handlowym. Znajduje się przy głównej trasie Warszawa – Suwałki. Łącznie zajmie 16 tys. mkw. – obiekt realizowany jest w dwóch etapach budowy. Swoje sklepy mają tu już m.in. Rossmann, Dealz, Action i Pepco.

Hebe z okazji otwarcia przygotowało liczne promocje dla klientów, w tym ponad 3 tys. produktów do włosów w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.

Należąca do portugalskiej grupy Jeronimo Martins (właściciel także dyskontowej sieci Biedronka) Hebe jest jedną z największych sieci drogeryjnych działających w Polsce, gdzie miała swój początek. Pierwsza drogeria Hebe została otwarta w 2011 r. w Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Internetowa drogeria Hebe.pl ruszyła natomiast 17 lipca 2019 r.

W pierwszym półroczu 2024 r. sieć Hebe osiągnęła sprzedaż na poziomie 271 mln euro – o 30,6 proc. więcej niż w pierwszym półroczu 2023 r. (o 22 proc. więcej w walucie lokalnej przy LFL na poziomie 12,4 proc.).  

Na koniec pierwszego półrocza 2024 pod szyldem Hebe działało 361 drogerii (w tym dwie w Czechach).  Na cały 2024 r. sieć zaplanowała otwarcie około 30 nowych sklepów. Hebe sprzedaje także przez e-sklepy w Polsce, Czechach i Słowacji. Kanał online odpowiada obecnie za ok. 19 proc. sprzedaży Hebe.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. październik 2024 02:04