StoryEditor
Drogerie
17.10.2023 14:45

Drogeria DM otwiera pierwszy sklep w Chrzanowie

Tym, co wyróżnia DM na polskim rynku jest brak promocji. Jednak wyjątkowo z okazji otwarcia drogeria oferuje 15 proc. rabat powitalny. / DM
Sieć DM zapowiedziała otwarcie pierwszego sklepu w Chrzanowie. Nastąpi to 19 października o godzinie 8.00. Drogeria będzie zlokalizowana przy ul. Pogorskiej 8. W dniu otwarcia na klientów czekać będzie powitalny 15-proc. rabat na całe zakupy, zestaw mini produktów w prezencie oraz darmowy żel pod prysznic marki własnej Balea.

19 października drogerie DM otworzą swój pierwszy sklep w Chrzanowie, przy ul. Pogorskiej 8. 

Michał Grabe,  kierownik regionalny dm w Polsce mówi:

Chrzanów to kolejny nasz punkt na mapie Małopolski. Cieszymy się, że możemy umacniać się w tym rejonie i docierać z naszymi produktami i usługami do kolejnych klientów. Z radością zapraszamy mieszkańców Chrzanowa na uroczyste otwarcie już w najbliższy czwartek, by osobiście sprawdzili, które z naszych produktów lubią najbardziej i przekonali się, dlaczego warto przychodzić na zakupy właśnie do nas. 

W asortymencie drogerii DM znajdzie się szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz perfumy. W dziale dziecięcym rodzice znajdą wszystko dla niemowląt i dzieci, a także przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove. Klienci kupią tu też żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karmę dla zwierząt. Obok bezpłatnego dystrybutora z wodą w sklepie znajdują się fotokioski z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć i naklejek. Dla najmłodszych DM przygotował bujanego konika oraz małe wózki zakupowe.

Tym, co wyróżnia DM na polskim rynku jest brak promocji. Sieć gwarantuje "atrakcyjną i trwałą cenę półkową", która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie. Jednak wyjątkowo z okazji otwarcia drogeria oferuje 15 proc. rabat powitalny. Inne atrakcje przewidziane z okazji otwarcia to kremowy żel pod prysznic marki własnej Balea, który będzie można otrzymać w prezencie przy zakupach za okazaniem kuponów dostępnych w gazetkach DM. 

image
DM

Na odwiedzających drogerię DM w  Chrzanowie w dniach 19-21 października czekać będą także mini prezenty, animacje i zabawy z muzyką, spotkanie z pluszowym Misiem Czyścioszkiem oraz  Punkciakiem PAYBACK. Dodatkowo 20 października klienci będą mogli zrobić sobie tatuaż brokatowy, najmłodsi poczęstują się watą cukrową, a profesjonalista pomaluje im twarze.

image
DM

Powierzchnia sali sprzedaży drogerii DM w Chrzanowie to 486 mkw. Sklep otwarty będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 08.00 do 20.00.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. kwiecień 2025 23:27