StoryEditor
Drogerie
25.01.2023 00:00

DP Drogerie Polskie zapraszają detalistów i producentów na targi i konferencję handlową

Leszek Szwajcowski, wiceprezes sieci DP Drogerie Polskie podczas konferencji handlowej w 2018 r. poprzedzającej targi dla detalistów / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl/archiwum redakcji
DP Drogerie Polskie, franczyzowa sieć zrzeszająca około 300 sklepów kosmetycznych, przygotowuje się do wiosennej konferencji handlowej, która odbędzie się 24-25 marca br. Do udziału w wydarzeniu mogą zgłaszać się producenci, którzy chcą zaprezentować swoje marki i produkty detalistom.

DP Drogerie Polskie organizują pierwszą w tym roku konferencję handlową połączoną z targami, podczas których działający w sieci detaliści oraz kluczowi klienci firmy hurtowej Błysk z Jastrzębia Zdroju, która jest organizatorem sieci, zapoznają się z markami i ich produktami oraz mogą robić zakupy na preferencyjnych warunkach.   

Konferencja odbędzie się w dn. 24-25 marca 2023 r. w Hotelu Gołębiewski w Wiśle. W części oficjalnej zarząd sieci DP przedstawi jej strategię na najbliższe miesiące. Podczas konferencji również producenci mogą zaprezentować swoje marki w krótkich multimedialnych prezentacjach. Targi handlowe potrwają do godzin wieczornych, a po nich odbędzie się uroczysta kolacja i bankiet. Producenci, którzy chcą uczestniczyć w targach mogą kontaktować się z wiceprezesem sieci DP Leszkiem Szwajcowskim.

DP Drogerie Polskie to polska sieć franczyzowa. Istnieje od 13 lat i jest jedną z najdłużej działających na rynku sieci zrzeszających sklepy kosmetyczne. Powstała wokół firmy dystrybucyjnej Błysk. Sieć DP ma własną identyfikację wizualną i prowadzi szereg działań marketingowych wspierających sprzedaż w blisko 300 sklepach działających pod jej szyldem. Jako pierwsza drogeryjna sieć franczyzowa DP wdrożyły mobilną aplikację sprzedażową.

Czytaj więcej: DP Drogerie Polskie: pełna nowoczesność we franczyzie

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
31. marzec 2025 23:13