StoryEditor
Drogerie
11.08.2022 00:00

DP Drogerie Polskie z godłem Konsumencki Lider Jakości 2022

DP Drogerie Polskie – franczyzowa sieć drogeryjna skupiająca około 300 sklepów, zdobyła srebrne godło Konsumencki Lider Jakości w kategorii  „Drogerie sieciowe, polski kapitał”.

DP Drogerie Polskie – franczyzowa sieć drogeryjna skupiająca około 300 sklepów, zdobyła srebrne godło Konsumencki Lider Jakości w kategorii  „Drogerie sieciowe, polski kapitał”.

DP Drogerie Polskie – franczyzowa sieć założona przez spółkę Błysk z Jastrzębia Zdroju i skupiająca około 300 sklepów drogeryjnych zdobyła srebrne godło Konsumencki Lider Jakości  w kategorii  „Drogerie sieciowe (polski kapitał)”.

– W imieniu zarządu spółki DP Drogerie Polskie serdecznie dziękuję wszystkim uczestnikom sieci DP, którzy swoim zaangażowaniem aktywnie przyczynili się do tak wspaniałego wyniku – powiedział Leszek Szwajcowski, wiceprezes sieci DP.

Organizatorem programu Konsumencki Lider Jakości jest redakcja Strefy Gospodarki ogólnopolskiego dodatku dystrybuowanego wraz Dziennikiem Gazetą Prawną. W badaniu gromadzone są opinie aktywnych konsumentów. Nie tylko definiowani są liderzy, ale także zbierana jest wiedza na temat jakości wybranych marek, produktów i usług. Dodatkowo badanie przynosi wiedzę o tym, dlaczego dane produkty wybierane są jako najlepsze. Badanie pokazuje też, jakie skojarzenia budzą wśród konsumentów marki brane pod uwagę w badaniu. Ogólna próba badania w roku 2022 to blisko 15 tys. respondentów.

Sieć DP Drogerie Polskie powstała w czerwcu 2010 r. na bazie prywatnych drogerii, które były skupione wokół jednej z największych hurtowni kosmetyczno-chemicznych, firmy Błysk z Jastrzębia-Zdroju. Początkowo była grupą zakupową, z czasem przekształciła się w nowoczesny projekt franczyzowy ze spójną identyfikacją wizualną, określoną strategią sprzedażową i marketingową. Dziś skupia około 300 sklepów oferując franczyzobiorcom szereg rozwiązań ułatwiających założenie i prowadzenie drogerii. To zespół projektowy, który jest w stanie zaplanować sklep od a do z łącznie z zatowarowaniem. To także własne radio odtwarzające muzykę i spoty reklamowe na terenie sklepów, gazetka wydawana w nakładzie 750 tys. egzemplarzy, a także mobilna aplikacja zakupowa, którą DP wdrożyły jako pierwsza z drogeryjnych sieci franczyzowych. 

Czytaj więcej: DP Drogerie Polskie: pełna nowoczesność we franczyzie  

Kilkukrotnie Drogerie Polskie zdobywały tytuł Najlepszego projektu franczyzowego w rankingu Drogeria Roku organizowanym od kilkunastu lat przez naszą redakcję. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
14.01.2025 23:55
Hebe otworzyło drugą drogerię na Słowacji
Słowacja jest drugim rynkiem po Czechach, na którym Hebe otworzyło swoje sklepy poza granicami Polski. fot. Hebe LinkedIn

Rok 2024 zakończył się dla sieci Hebe otwarciem drugiego sklepu na Słowacji. Drogeria ta mieści się w centrum handlowym Eperia w Prešovie. Poza Polską drogerie Hebe działają również w Czechach.

To ważny krok dla międzynarodowego rozwoju Hebe. Odpowiadamy na oczekiwania naszych klientów, oferując dostęp do szerokiego asortymentu produktów w zakresie pielęgnacji i makijażu. Otwarcie nowej lokalizacji umożliwia nam bycie jeszcze bliżej klientów!  – skomentowało Hebe we wpisie na LinkedIn.

Warto przypomnieć, że pierwszą drogerię na terenie Słowacji Hebe otworzyło 16 października 2024 roku w centrum handlowym Eurovea, położonym w centrum Bratysławy. Otwarcie to było bardzo wyczekiwanym wydarzeniem, o którym mówiło się już od wielu miesięcy. Plany ekspansji na rynek słowacki pojawiały się już od ponad roku. 

Największymi graczami na słowackim rynku drogeryjnym są obecnie dm drogerie markt, 101 Drogerie, drogeria Teta.

Słowacja jest drugim rynkiem po Czechach, na którym Hebe otworzyło swoje sklepy poza granicami Polski. 

W Czechach otwarto do tej pory trzy drogerie tej sieci, z czego pierwsze dwie otwarto pod koniec 2023 roku. 6 grudnia 2023 ruszyło Hebe w Galerii Harfa w Pradze, a kolejna drogeria została otwarta tuż przed Bożym Narodzeniem 2023 w centrum handlowym Westfield Černý Most.  Natomiast trzeci sklep Hebe w Czechach działa od 15 listopada 2024 roku w centrum handlowym Arkády Pankrác w Pradze.

Zarówno w Czechach, jak i na Słowacji, Hebe prowadzi także sprzedaż za pośrednictwem swoich sklepów internetowych.

Czytaj też: Drogeria Roku 2024: Gdzie Polacy zwykle kupują kosmetyki? Rossmann, Hebe, Super-Pharm wśród najczęściej wskazywanych drogerii

Należąca do portugalskiej grupy Jeronimo Martins (właściciela popularnej w Polsce Biedronki) Hebe jest jedną z największych sieci drogeryjnych, działających w Polsce. Pierwsza drogeria Hebe została otwarta w 2011 roku przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Internetowa drogeria Hebe.pl ruszyła natomiast 17 lipca 2019 roku.

Obecnie w Polsce działa blisko 370 sklepów stacjonarnych Hebe, z czego blisko 30 nowych placówek zostało otwartych w ciągu 2024 roku. Pierwsze otwarcie drogerii Hebe w 2025 roku miało miejsce na początku stycznia.

Czytaj też: Nowy sklep Hebe w Kostrzynie nad Odrą już otwarty

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
13.01.2025 15:02
Sara James twarzą najnowszej kampanii Rossmanna o samoakceptacji

Największa w Polsce sieć drogerii połączyła siły z artystką młodego pokolenia, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.

Jak przypomina Rossmann, w ubiegłym roku w misję sieci, mówiącej o wspieraniu i pomaganiu kochać siebie na co dzień, włączyli się m.in. aktorka Maja Ostaszewska były piłkarz Kuba Błaszczykowski. Spoty z ich udziałem zostały bardzo ciepło przyjęte.

Ten ważny, pozytywny przekaz kierujemy także do pokolenia nastolatek i nastolatków. Rossmann chce im życzliwie towarzyszyć podczas budowania rytuałów higienicznych i pielęgnacyjnych oraz poszukiwania własnego looku, czy zabawy z makijażem. Tak, aby akceptowali i doceniali swoją wyjątkowość, dobrze się czuli ze sobą i w swoim ciele. I właśnie w tym wspiera nas w najnowszym spocie Sara James – wyjaśnia Rossmann.

W listopadzie ukazała się piosenka „Psycho”, zapowiadająca debiutancki album Sary. Artystka wyjaśniała wówczas, że to dla niej wyjątkowo osobisty utwór, dla którego inspiracją były jej własne doświadczenia, związane z tematem zdrowia psychicznego.

Będąc młodą osobą trzeba stawić czoła dużej presji, np. bycia porównywanym z kimś innym czy byciu pod presją spełnienia oczekiwań rodziców, nauczycieli czy swoich własnych. Czasami staje się to przytłaczające, nie tylko dla młodszych pokoleń, ale dla każdego – wyznała Sara James w informacji towarzyszącej premierze singla.

Mimo że piosenki Sary mają wiele milionów odtworzeń na Spotify, a jej Instagram obserwują setki tysięcy fanów, droga młodej artystki obfitowała nie tylko w liczne sukcesy artystyczne. Sara musiała też radzić sobie z krzywdzącym ocenami, często też hejtem – nie tylko w wymiarze artystycznym. Jako córka Polki i Nigeryjczyka Sara doświadczyła też hejtu ze względu na wygląd, co – jak sama przyznaje – miało negatywny wpływ na jej samoocenę i akceptację własnego ciała.

To właśnie tej składowej dobrostanu psychicznego dotyka najnowszy spot Rossmanna. Sara James jest w nim idealną przewodniczką: jako wiarygodna ambasadorka troski o zdrowie psychiczne i samoakceptację w pokoleniu nastolatek, Sara jest ważnym głosem nie tylko dla identyfikujących się z nią fanek.

Obok Sary w spocie Rossmanna pojawiają się też młodzi debiutanci, poproszeni o opowiedzenie własnymi słowami o tym, za co kochają, lubią lub po prostu doceniają swoje ciało. Seria ich pozornie małych gestów i prostych, szczerych słów niesie ważny autentyczny przekaz: „Twoje ciało jest twoim domem. Pokochaj je. Pokochaj siebie” – podkreśla Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. styczeń 2025 08:31