
Podczas Douglas Skincare Weeks przedstawione zostaną najnowsze trendy w pielęgnacji, a także nowości kosmetyczne do twarzy, włosów i ciała. W programie przewidziano min.: spotkanie z ponad 50 światowymi markami, rozmowy i panele dyskusyjne z ekspertami pielęgnacyjnymi marek premium, personalizowaną analizę stanu skóry i dobór rytuału pielęgnacyjnego, bezpłatne konsultacje dermatologiczne, dietetyczne i trychologiczne.
Poruszony zostanie także temat prewencji nowotworów skóry. Na miejscu będzie możliwość zbadania znamion, a w pop-upie Douglas x VISIA diagnozowany będzie stan jej zdrowia.
Uczestnicy targów otrzymają w prezencie zestaw pięciu miniatur produktów pielęgnacyjnych, voucher zniżkowy na zakupy w sklepach stacjonarnych oraz na douglas.pl.
Katarzyna Mauduit, dyrektorka marketingu PL & CEE w Douglas mówi:
Douglas Skincare Weeks odbędą się w 16 stycznia w godzinach 14.00-19.00, w Studio Las na ul. Racjonalizacji 6/8 w Warszawie. Warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja na stronie organizatora.
Czytaj też: Douglas notuje dobry początek roku dzięki wzrostom sprzedaży w perfumeriach stacjonarnych i w e-commerce