
Klienci niemieckich sklepów DM, w dniach 19-31 maja mogli oddać głos na jeden z dwóch projektów. W rezultacie wybranych zostało ok. 3 tys. przedsięwzięć, które sieć wesprze kwotą ponad 2,1 miliona euro. Akcja odbywała się z okazji 50. urodzin DM-drogerie markt pod hasłem „Pragnienie przyszłości”.
Każda z drogerii DM zaprezentowała swoim klientom po dwa projekty ze swojego otoczenia, a ci na nie glosowali. W rezultacie około 2,1 tys. sklepów DM przekaże po 1 tys. euro na ich realizację – 600 euro na projekt z największą liczbą głosów i po 400 euro na projekt, który zajął drugie miejsce. Wszystkie projekty są zaangażowane w kwestie ważne dla przyszłości – służą terapii chorych dzieci, wymianie między osobami ze środowisk migracyjnych itd.
Czytaj też: Drogerie DM obchodzą 50-lecie. Z tej okazji uruchomiły inicjatywę DM Future
Sieć DM-drogerie markt została założona w 1973 roku przez prof. Götza W. Wernera w Karlsruhe. Detalista jest obecnie największą siecią drogeryjną w Niemczech. W Polsce drogerie DM pojawiły się w 2022 r. Obecnie sieć ma 14 stacjonarnych placówek, wszystkie w zachodnio-południowej Polsce. Do końca 2023 r. ma mieć 25 drogerii i zainwestuje w rozwój ok. 60 mln zł.
Czytaj więcej: DM-drogerie markt do końca 2023 r. wydadzą na ekspansję w Polsce 60 mln zł