
Drogerie DM w Niemczech są niekwestionowanym liderem konsumenckiego badania Monitor Klienta 2023. Zagwarantowała im to pierwsza pozycja z oceną 1,79 w kategorii głównej - Globalna satysfakcja, a także najwyższe oceny w innych ważnych kategoriach, np. stosunek ceny do jakości (2,08), wybór i ogólną różnorodność ofert (1,94) czy szybkość przy kasie (2,06).
Christoph Werner, prezes DM, komentując wyniki ankiety przeprowadzonej wśród klientów, powiedział:
Dużym uznaniem wśród ankietowanych cieszyła się także ekskluzywna oferta marek własnych dm. Na pierwszym miejscu z oceną 1,93 znalazła się ich jakość, a wybór i różnorodność oferty dmBio otrzymały ocenę 2,15.
Kerstin Erbe, dyrektor zarządzająca odpowiedzialna za marki Dm i zrównoważony biznes, wyjaśnia:
Badanie Monitor Klienta prowadzi ServiceBarometer. Od ponad 30 lat bada orientację na klienta i trendy konsumenckie w Niemczech. W tym celu regularnie przeprowadza ankiety wśród konsumentów na temat ich doświadczeń z firmami handlowymi i usługowymi z 15 sektorów. W tegorocznej edycji przebadano w internecie 28 439 reprezentatywnie wybranych osób. Spośród nich 3251 osób oceniło drogerie.