StoryEditor
Drogerie
27.09.2023 16:28

DM ma w swojej ofercie 1,2 tys. spożywczych produktów Bio

Produkty spożywcze marki własnej dmBio muszą spełnić szereg kryteriów, o czym świadczy oznaczenie z zielonym listkiem i nr certyfikatu producenta / wiadmoscikosmetyczne.pl
Spożywcza oferta DM obejmuje 1,2 tys. produktów BIO, które są sygnowane certyfikatem kwalifikującym surowce pochodzenia ekologicznego na terenie Unii Europejskiej. Te z logiem marki własnej do końca września sprzedawane są z 20-proc. zniżką.

Oferta drogerii DM nie ogranicza się do produktów kosmetycznych, higienicznych i chemii domowej. Uzupełnieniem tego asortymentu jest kategoria food, na którą składają się m.in. produkty roślinne, wegetariańskie i wegańskie, przetwory owocowe i bezglutenowe oraz dla diabetyków.

Spora część z nich jest sygnowana odpowiednim certyfikatem kwalifikującym surowce pochodzenia ekologicznego na terenie Unii Europejskiej. 

Maciej Dębski, kierownik kategorii food&foto w DM-drogerie markt zapewnia:

W sumie DM ma w swojej ofercie 1,2 tys. spożywczych produktów Bio. To najszersza oferta ekologicznej żywności w jednym miejscu.

Wyjaśnia, że aby produkt mógł otrzymać oznaczenie eko, musi spełnić szereg kryteriów. W efekcie na etykietach takich produktów widnieją specjalne oznaczenia, takie jak zielony listek i nr certyfikatu producenta. Znaleźć je mozna m.in. na wszystkich produktach spożywczych marki własnej dmBio. W ramach festiwalu marek DM, który trwa do końca września można je nabyć 20-proc. zniżką.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. kwiecień 2025 18:50