StoryEditor
Drogerie
14.12.2021 00:00

Dm drogerie markt znów otwierają centra testowania na Covid

Dm drogerie markt ponownie uruchamiają od 15 grudnia centra szybkich testów na koronawirusa przy swoich sklepach.

Sieć dm drogerie markt informuje, że od jutra, 15 grudnia, na prośbę niemieckich władz, ponownie będzie prowadzić centra szybkiego testowania na Covid-19 w pobliżu swoich sklepów. Zostanie otwartych osiem centrów, kolejne są w fazie planowania.

Obywatele mogą umówić się na szybki test w odpowiedniej lokalizacji na stronie dm.de/corona-schnelltest-zentren lub za pośrednictwem „My dm-App”. Specjalnie przeszkoleni pracownicy wykonują test bezpłatnie, wynik wysyłany jest e-mailem po 15 minutach.

- Czwarta fala utrudnia współistnienie i wypełnia oddziały intensywnej terapii. Wraz ze wznowieniem ośrodków testowych, my w dm chcemy wnieść kolejny wkład w zmniejszenie ograniczeń związanych z pandemią dla obywateli. Dzięki ponad 500 centrom szybkiego testowania dm corona mogliśmy przyczynić się do lepszej jakości życia wszystkich podczas trzeciej fali - skomentował Christoph Werner, prezes zarządu dm.

18 grudnia ruszą także szczepienia przypominające, na które chętne osoby mogą się umówić przez dm.de/impfaktion

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
31. marzec 2025 17:53