StoryEditor
Drogerie
04.09.2023 12:51

DM Drogerie Markt rozpoczynają współpracę z influencerami. Twórcy internetowi będą promować marki własne DM

Balea, jedna z najpopularniejszych marek własnych DM Drogerie Markt / wiadomoscikosmetyczne.pl
DM Drogerie Markt w ponad rok po wejściu do Polski zdecydowały się na współpracę z inflencerami. Dwunastu internetowych twórców będzie testować i promować marki własne DM w mediach społecznościowych. Równocześnie w kanałach własnych sieci drogeryjnej będą to robić jej pracownicy. Rusza nowa kampania reklamowa DM pod hasłem „Niemiecka jakość w najlepszej cenie”.

By wzmocnić rozpoznawalność marek własnych i jak najszerzej dotrzeć do  klientów w Polsce DM Drogerie Markt po raz pierwszy zdecydowały się na rozpoczęcie współpracy z influencerami.

Dwunastu – jak podaje sieć – „starannie wybranych influencerów” przez najbliższy miesiąc będzie testować produkty marki własnej DM. Wybiorą swoje ulubione i będą o nich informować w mediach społecznościowych opatrując hasztagiem #ulubionyproduktdm.

Równocześnie w kanałach własnych DM pojawią się  polecenia ulubionych produktów od pracowników drogerii.

 

– Cieszymy się, że do wachlarza naszych działań marketingowych możemy dodać teraz także współpracę z influencerami. Wiemy, że synergia działań  e-commerce, social mediów i influencer marketingu to dziś jeden z ważniejszych filarów skutecznej promocji. Krok po kroku, w miarę poszerzania skali biznesu w Polsce, będziemy także rozwijać kolejne kanały dotarcia do nowych klientów –

– mówi Hubert Iwanowski, dyrektor obszaru marketingu i zakupów DM w Polsce. 

Marki własne są bardzo ważnym obszarem w strategii asortymentowej DM. Drogeryjna sieć ma 28 marek własnych, wśród najpopularniejszych wymienia: alverde NATURKOSMETIK, Balea i dmBio. W sumie jest to kilkanaście tysięcy artykułów codziennego użytku.

Czytaj więcej: Jak produkować marki własne dla DM-drogerie markt i wprowadzić kosmetyki do sieci?

W nowej kampanii reklamowej sieć postanowiła zagrać na skojarzeniach niemieckie-lepsze. Taką opinię ma Polsce chemia niemiecka – środki czystości, produkty do prania.  Kampania będzie prowadzona pod hasłem „Niemiecka jakość w najlepszej cenie”. W jej ramach klienci mogą skorzystać z 20 proc. kuponu rabatowego na wszystkie marki DM przy zakupach z aplikacją „Mój dm”. Kupony można wykorzystać do końca września

– Prawie w każdym obszarze asortymentu dm posiada marki własne. Mamy ich łącznie 28 w różnych kategoriach. Cieszą się dużą popularnością także wśród polskich klientów, którzy często jako ich atut wskazują właśnie niemiecką - czyli wysoką jakość. To dlatego zdecydowaliśmy się uczynić z tego skojarzenia hasło naszej kampanii, „Niemiecka jakość w najlepszej cenie”, bo wysoka jakość to nasz priorytet. Jednocześnie chcemy oferować klientom produkty w zawsze korzystnych cenach – dodaje Hubert Iwanowski nawiązując do polityki stale niskich cen DM (gwarancja trwałej ceny półkowej, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie).

Nowa kampania DM będzie składała się z kilku etapów. Pierwsza  odsłona, w której stawia na promocję marek własnych potrwa do 30 września, a kreacje będą wykorzystywały dwa hasła – „Twoja nowa ulubiona drogeria” oraz „Niemiecka jakość w najlepszej cenie”. Swoim zasięgiem kampania obejmie działania online, w tym social media, POS, lokalne rozgłośnie radiowe oraz nośniki OOH. Za opracowanie koncepcji kampanii odpowiadają niemiecka agencja Oddity i austriacka ReTALE, adaptacją materiałów oraz zakupem mediów zajęła się polska agencja Freundschaft.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. kwiecień 2025 19:53