26 września br. sieć DM otworzyła swój pierwszy sklep drogeryjny w Warszawie zapowiadając jednocześnie, że będzie to jej początek bardziej energicznych działań w centralnej Polsce.
Czytaj więcej: Pierwsza drogeria DM w Warszawie otwarta. Druga już wkrótce. W 2025 r. sieć nie zwolni tempa
Tego samego dnia klientów przyjęła także nowa drogeria w Opolu, przy ul. Budowlanych 48c, drugi sklep pod szyldem DM w tym mieście.
– Opolanie znają już DM, bo nasz pierwszy sklep pojawił się w mieście w ubiegłym roku, przy ul. Wrocławskiej 152/154. Przez ten czas daliśmy się poznać jako przyjazne miejsce sprzedaży kosmetyków i produktów higienicznych, ale także partner wspierający lokalne inicjatywy. Przyczyniliśmy się do organizacji festynu rodzinnego w Szkole Podstawowej nr 7 im. Jakuba Kani w Opolu. W ostatnich dniach we współpracy z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Rodzinie w Opolu aktywnie włączyliśmy się także w organizowanie wsparcia dla osób poszkodowanych przez powódź. Mamy nadzieję, że dzięki otwarciu kolejnego sklepu klienci zyskają nie tylko swoją nową ulubiona drogerię, ale także nowego sąsiada, który wspólnie z nimi będzie kształtował codzienne życie społeczności nadal włączając się we wspólne działania – mówi Marek Mączka, kierownik regionalny dm w Polsce.
Do końca 2024 r. sieć Drogerie Markt planuje posiadać w Polsce 50 drogerii i jak zapowiedział Marcin Detko, dyrektor obszaru ekspansji DM w Polsce, w przyszłym roku tempo nowych otwarć ma być utrzymane, choć będzie zależało od dostępności wolnych lokali, o które – w atrakcyjnych miejscach – jest w Polsce coraz trudniej. Najlepsze lokalizacje z perspektywy DM to te w parkach i centrach handlowych.
Dm Drogerie Markt to największa sieć drogeryjna w Europie. Prowadzi ponad 4 tys. punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 79 tys. osób w całej Europie. W roku obrotowym 2022/2023 DM osiągnęły sprzedaż w wysokości 15,9 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich.
W Polsce DM są obecne od 21 kwietnia 2022 r. Obecnie sieć ma 39 drogerii w naszym kraju. Do końca roku powinna otworzyć 11, aby spełnić swoje założenia rozwoju biznesu na ten rok, czyli uruchamiając jeden nowy sklep tygodniowo - detalista kalendarz ma wypełniony.