StoryEditor
Drogerie
19.07.2023 09:52

DM dorzuca krem przeciwsłoneczny do paczek InPost

Sundance jest najlepiej sprzedającą się marką produktów przeciwsłonecznych w Niemczech. Tego lata drogerie DM postanowiły przybliżyć ją swoim klientom w Polsce / materiały prasowe
Drogerie DM promują kosmetyki do opalania marki własnej Sundance. Do każdego zamówienia w sklepie online lub w aplikacji „Mój DM” z przesyłką InPost Akcja dodają krem przeciwsłoneczny. Akcja trwa pięć dni – od 17 do 21 lipca.

Sundance to marka własna DM oferująca ochronę przeciwsłoneczną i produkty dopasowane do potrzeb każdej skóry, takie jak spray do opalania, krem do opalania dla dzieci, balsam po opalaniu, a nawet okulary przeciwsłoneczne. Jest najlepiej sprzedającą się marką tego typu produktów w Niemczech.

image
krem przeciwsłoneczny Sundance
materiały prasowe
Tego lata drogerie DM postanowiły zapoznać się z tym asortymentem swoich klientów w Polsce. Przy każdym zamówieniu w sklepie online lub w aplikacji Mój DM z przesyłką InPost otrzymują oni w prezencie krem przeciwsłoneczny o wartości 11,95 zł. Akcja trwa pięć dni – od 17 do 21 lipca.

Jak dotąd z oferty Sundance największą popularnością wśród polskich klientów DM cieszy się sztyft do ust pielęgnacyjny SPF50 oraz mleczko do opalania SPF30. Wzrasta też zainteresowanie fluidami do twarzy z ochroną przeciwsłoneczną – do najpopularniejszych produktów w tej grupie należą Fluid Sensitiv SPF50, Fluid matujący SPF50 oraz Fluid Anti-Age SPF50.

Tym, co wyróżnia DM na tle konkurencji w tej kategorii produktowej jest całoroczna sprzedaż. Także w Polsce, zgodnie z strategią obowiązującą w całym przedsiębiorstwie, oferujemy kosmetyki zapewniające osłonę przed szkodliwymi skutkami promieniowania słonecznego przez cały rok. To duże ułatwienie dla klientów, którzy swoje wakacje w ciepłych krajach czy na nartach planują zimą  – mówi Henri Hampe, dyrektor obszaru sprzedaży i administracji DM w Polsce.

Marka Sundance ma obecnie 42 proc. udziału we wszystkich kanałach sprzedaży DM w segmencie kosmetyków do opalania. Łącznie w asortymencie DM w Polsce dostępnych jest około 150 produktów w kategorii, w tym kosmetyki do opalania – ponad 70 produktów w kilku seriach, kosmetyki przeciwsłoneczne dla dzieci, produkty Ultra Sensitive dla skóry szczególnie wrażliwej, seria Pro Climate, samoopalacze oraz seria sportowa z ochroną przeciwsłoneczną.

Ponadto DM oferuje około 70 produktów z kategorii akcesoriów słonecznych, takich jak okulary słoneczne, które blokują 100 proc. szkodliwych promieni UV − dla dorosłych i dzieci, a nawet kapelusze. Co roku drogerie DM proponują nowe kolekcje okularów słonecznych, które są dopasowane do najnowszych trendów mody.

 

Czytaj też: DM-drogerie markt wykorzystują rosnący popyt na karmy dla zwierząt. Sprzedaż rośne dwucyfrowo

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
01.07.2024 18:37
Boots tnie koszty i zamyka kolejne sklepy i apteki
mat. prasowe
W połowie 2023 r. drogeryjno-apteczna sieć Boots poinformowała, że w ciągu 12 miesięcy zamknie 300 swoich placówek. Realizuje ten plan, ale z nawiązką.

Jak podaje Financial Times, 27 czerwca br. do amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd wpłynęło zgłoszenie od Walgreen Boots Alliance (właściciel Boots), że sieć planuje zmniejszyć swoją liczebność nawet o 650 sklepów w ramach wieloletniego planu redukcji kosztów, a do końca maja 2024 zamknęła już 581 placówek w Wielkiej Brytanii.

Do końca 2024 r. WBA chce znaleźć „roczne oszczędności kosztów” w wysokości 4,5 miliarda dolarów – takie założenia znalazły się w kwartalnym raporcie finansowym firmy.

Walgreen Boots Alliance planuje także zamknąć około 2 tys. aptek z ponad 8 tys., które prowadzi w USA.

W ostatnim komunikacie prasowym dyrektor  Boots UK, Sebastian James, poinformował, że firma Boots odnotowała „trzynasty z rzędu kwartał wzrostu udziału w rynku”, przy „porównywalnym wzroście sprzedaży detalicznej o 6 proc.”, „sprzedaży w aptekach o 5,8 proc.” i „wzroście na całym świecie”.  

Natomiast podczas konferencji 27 czerwca br.  chief executive WBA, Tim Wentworth, powiedział, że międzynarodowa działalność WBA „nadal osiąga dobre wyniki i zgodnie z oczekiwaniami”, a całkowita sprzedaż Boots wzrosła o 1,6 proc.

Według doniesień światowych mediów, Walgreen Boots Alliance próbuje sprzedać sieć Boots i oczekuje z tej transakcji ponad  mld dolarów.  

Czytaj więcej: Brytyjska sieć Boots na sprzedaż?

Boots to brytyjska sieć apteczno-drogeryjna. W 2023 r. detalista otworzył pierwszy sklep oferujący wyłącznie kosmetyki Boots Beauty. Stało się to po tym, jak sieć poinformowała, że w ciągu 12 miesięcy zamknie 300 swoich placówek.

Czytaj więcej: Boots otwiera pierwszy sklep wyłącznie z kosmetykami

Walgreens Boots Alliance, Inc. to amerykański międzynarodowy holding z siedzibą w Deerfield w stanie Illinois, będący właścicielem sieci aptek Walgreens w USA i Boots w Wielkiej Brytanii, a także kilku firm zajmujących się produkcją i dystrybucją produktów farmaceutycznych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
01.07.2024 14:15
Drogerie Natura zamknęły swój kultowy sklep przy Metro Centrum w Warszawie
Drogeria Natura przy stacji Metro Centrum w Warszawie została zamkniętafot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Drogeria Natura, która działała w jednym z najbardziej ruchliwych miejsc w Warszawie, przy stacji Metro Centrum, została zlikwidowana. W 2016 r. sklep przeszedł modernizację i był na nowo otwarty. Od tamtej pory działał tu cały czas jako jedyna sieciowa drogeria będąca deską ratunkową dla osób w podróży lub spieszących się do pracy.

Plac przed wejściem do stacji Metro Centrum to wyjątkowa lokalizacja, bo „patelnia” – jak mówią o nim Warszawiacy jest miejscem spotkań młodzieży, happeningów, obwoźnego handlu. To przez plac, lub wokół niego, przechodzą też wszystkie manifestacje.

Do „patelni” muszą dojść osoby z całej Warszawy kierujące się metrem z centrum w różne dzielnice Warszawy, przyjezdni idący do metra z Dworca Centralnego i Dworca Śródmieście, to też punkt przesiadkowy do tramwajów i autobusów.

Lokalizacja może być kontrowersyjna, bo jest to też miejsce stałej obecności osób bezdomnych i trudniących się żebractwem. Zapewnia jednak ogromny przepływ potencjalnych klientów. 

Drogeria Natura działała tu od wielu lat i była jedyną sieciową drogerią z wejściem bezpośrednio z poziomu placu. W 2016 r. drogeria przeszła gruntowną modernizację.

Czytaj: Ponowne otwarcie drogerii Natura w Warszawie

Sąsiadowała z apteką, w której zawsze jest bardzo duży ruch. Z perspektywy osoby kupującej wydaje się, że również Natura cieszyła się sporym zainteresowaniem klientów.  

W Naturze można było kupić kosmetyki ze wszystkich kategorii, trochę pasmanterii – np. rajstopy (zbawienie dla kobiet będących w nagłej potrzebie), artykuły higieniczne, zdrowe przekąski. Przed sklepem zawsze były wystawione ekspozytory z aktualnymi gazetkami promocyjnymi. 

Sieć zdecydowała jednak o zamknięciu sklepu. Lokal opustoszał. Pozostał jeszcze jedynie szyld. Jak dowiedzieliśmy się w Naturze, drogeria nie będzie już działała w tej lokalizacji.

– Decyzja o zamknięciu drogerii Natura zlokalizowanej przy stacji Metro Centrum w Warszawie była dla nas bardzo trudna i długo odwlekaliśmy ją w czasie. Do jej podjęcia zmusiły nas jednak rosnące z roku na rok stawki czynszu oraz brak możliwości renegocjacji z wynajmującym warunków najmu lokalu. Aktualnie jesteśmy w trakcie poszukiwań nowej, równie atrakcyjnej lokalizacji dla drogerii, do której zaprosimy nasze klientki i klientów. Mamy nadzieję, że już w niedalekiej przyszłości będziemy mogli poinformować o jej otwarciu – skomentował Edward Komendacki, wiceprezes zarządu ds. operacyjnych spółki Natura. 

Czytaj także: Drogerie Natura w Gorzowie Wielkopolskim w nowej lokalizacji

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 05:46