DM Drogerie Markt we wrześniu zorganizowały festiwal swoich marek własnych promując je na wielu polach i zachęcając do testowania. Bohaterami II fali kampanii wizerunkowej w Polsce były produkty z 28 marek własnych DM, m.in. Balea, alverde Naturalkosmetik, Denkmit, Profissimo, Ebelin oraz trend !T UP.
Wszystkie marki własne można było kupić z 20-proc. rabatem, kod zniżkowy był dostępny w aplikacji Mój dm. To działanie miało zachęcić do wypróbowania produktów klientów, którzy ich jeszcze nie znają.
Po raz pierwszy DM zdecydowały się także na współpracę z influencerami. Czytaj więcej: DM Drogerie Markt rozpoczynają współpracę z influencerami. Twórcy internetowi będą promować marki własne DM
12 twórców testowało produkty zgodne z profilem ich działalności i wskazywali swoje ulubione. Akcja w socialmediach była opatrzona hasztagiem #ulubionyproduktdm, pod którym zostały skatalogowane wytypowane produkty.
Czytaj więcej: DM Drogerie Markt rozpoczynają współpracę z influencerami. Twórcy internetowi będą promować marki własne DM
TOP 12 ulubionych produktów DM według influencerów w 6 kategoriach
Dla domu
Profissimo magiczne gąbki
Profissimo kulki czyszczące ze stali szlachetnej
Denkmit płyn do mycia szyb
Dla rodziny
Babylove chrupki dla dzieci jabłko-mango
Profissimo wilgotne chusteczki do czyszczenia obuwia
Żywność
dmBio czekoladowe crunchy
dmBio płatki sojowe
dmBio krem czekoladowo-orzechowy
dmBio wegańska sałatka z tofu
Kosmetyki do makijażu
trend !T UP konturówka do ust Clean & Precise
trend !T UP błyszczyk do ust Pure Nude
Kosmetyki pielęgnacyjne
Alverde naturalkosmetik olej do płukania jamy ustnej
Balea Men roll-on Energy
Kosmetyki do włosów
Balea szampon do włosów nadający objętość
Przez cały wrzesień DM w Polsce analizowały także, co kupują klienci w sklepach stacjonarnych i na dm.pl. Na tej podstawie najczęstszych wyborów, a także liczby zakupionych produktów wyłonionych zostało 5 bestsellerów. Co ciekawe tej czołówki nie tworzą typowe kosmetyki.
TOP 5 produktów DM na podstawie zakupów klientów w sklepach stacjonarnych i online
- Dein Bestes karma dla kotów
- Ebelin płatki kosmetyczne
- Balea mydło w płynie
- dmBio napój owsiany
- Babylove pieluszki premium
Sieć DM ma w portfolio 28 marek własnych z różnych kategorii – od kosmetyków po karmę dla zwierząt, w sumie kilka tysięcy produktów. W Europie działa ponad 4 tys. drogerii z szyldem DM. Detalista jest obecnie największą siecią drogeryjną w Niemczech. W sklepach DM oferuje ponad 12,5 tys. produktów, w sklepie internetowym ponad 18 tys. W polskich drogeriach DM znajduje się ponad 13 tys. produktów, zaś w sklepie online ponad 11,5 tys.
Czytaj więcej: Jak produkować marki własne dla DM-drogerie markt i wprowadzić kosmetyki do sieci?