StoryEditor
Drogerie
13.02.2023 00:00

Awaria sklepu internetowego Drogerii Jawa

Sklep drogeriejawa.pl nie działa. Od rana, zamiast witryny, pokazuje się komunikat, że chwilowo jest niedostępny. –To usterka techniczna, a sytuacja powinna szybko wrócić do normy –  dowiadujemy się w Drogeriach Jawa.

Klienci nie mogą dziś od rana zrobić zakupów w sklepie internetowym drogeriejawa.pl.  

– Usterka techniczna pojawiła się w dniu dzisiejszym, rano. Rozważyliśmy wszystkie alternatywy najlepsze dla klientów e-drogerii Jawa. Aby zminimalizować niezadowolenie klientów podjęliśmy decyzję o wyłączeniu sklepu do czasu przywrócenia sprawnej obsługi zamówień – powiedziała nam Edyta Kresińska, doradca zarządu ds. marketingu spółki Jawa. 

– Jednocześnie oświadczamy, że wszystkie zamówienia jakie dotarły do nas przed wyłączeniem sklepu są obsługiwane na bieżąco i żaden z naszych klientów nie ucierpi na chwilowej awarii – podkreśliła. 

Początkowo osobom wchodzącym dziś rano na stronę sklepu pokazywał się następujący komunikat:

W późniejszych godzinach został zmieniony na informujący o technicznych przyczynach niedostępności witryny. O godz. 12.00, w momencie przygotowywania publikacji, pokazywała się następująca plansza. 

Dla internetowej odsłony Drogerii Jawa to trudna sytuacja, ponieważ już jutro, 14 lutego, tradycyjne walentynki, przed którymi drogerie intensywnie się promują kosmetyki są często kupowane jako upominek dla bliskiej osoby. Także drogeriejawa.pl zapraszają do odwiedzenia swojego e-sklepu i skorzystania z promocji.


Jednak e-commmerce to nie jedyny kanał sprzedaży Drogerii Jawa i specjalne oferty sieć przygotowała także dla klientów sklepów stacjonarnych, o których regularnie przypomina na swoich profilach w mediach społecznościowych.

Drogerie Jawa to polska sieć drogeryjna posiadająca ponad 70 własnych sklepów kosmetycznych. Internetową drogerię uruchomiła we wrześniu 2022 r. Prace nad e-sklepem trwały ponad rok i dał on sieci ogólnopolski zasięg, a dostawcom możliwość rozszerzenia oferty sprzedawanej przez Drogerie Jawa. 
Czytaj więcej: Drogerie Jawa otworzyły swój sklep internetowy drogeriejawa.pl

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. kwiecień 2025 22:47