Sieć Aldi wprowadza do asortymentu kosmetyki marki własnej Ombra Sun – krem przeciwsłoneczny oraz spray do opalania. Oba dostępne są w dwóch wariantach – z filtrem SPF 30 oraz 50. W swojej gazetce przypomina też o zasadach bezpiecznego opalania się.
– Aby mądrze korzystać z promieni słonecznych należy zadbać o skórę używając produktów z filtrem na 15 minut przed rozpoczęciem opalania i ponawiać aplikację w razie potrzeby – czytamy w informacji zamieszczonej obok prezentacji kosmetyków.
Produkty z serii Ombra Sun minimalizują ryzyko negatywnych skutków promieniowania UV, a oprócz tego mają właściwości nawilżające. Dostępne są w formie kremu lub sprayu. Klienci mogą je zakupić w sklepach Aldi od 23 maja w opakowaniach o pojemności 75 i 200 ml w cenie 16,99 zł każdy.
Aldi oferuje siedem kosmetycznych marek własnych, między innymi Biocura, Lacura czy Ombia, w ramach których oferuje ponad 50 różnych produktów.
– Największą popularnością podczas codziennych zakupów cieszą się mydła kremowe i mydła w płynie, wkłady do golenia, patyczki kosmetyczne, żele do mycia czy lakiery do włosów. Zdecydowany wzrost sprzedaży kosmetyków pielęgnacyjnych obserwujemy w sezonach letnich. Dotychczas sprzedaż kosmetyków marek własnych Aldi w stosunku do analogicznego okresu w roku 2021 wzrosła o 30 proc. – mówi Monika Omasta, category manager działu kosmetycznego Aldi w Polsce.
Aldi ma w Polsce 208 sklepów i zatrudnia blisko 3,7 tys. pracowników. Polska spółka jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord, obecnej w dziewięciu krajach europejskich.