StoryEditor
Drogerie
09.03.2023 00:00

11 drogerii dm w Polsce i druga w Krakowie

Otwarcie drogerii dm w Krakowie na osiedlu Na Lotnisku 3 / fot. dm Polska/Linkedin
Sieć dm-drogerie markt otworzyła swoją drugą drogerię w Krakowie. Jest to 11. sklep od kwietnia 2022 r., kiedy sieć dm pojawiła się w Polsce.

W  czwartek 9 marca 2023 r., w Krakowie, naosiedlu Na Lotnisku 3 została otwarta druga drogeria sieci dm-drogerie markt w Krakowie. To druga drogeria dm w tym mieście otwarta w ciągu trzech miesięcy.

– Otwarcie pierwszej drogerii dm w Krakowie spotkało się z dużym zainteresowaniem. Bardzo nas to cieszy, bo dla dm to istotny region. Dlatego z radością otwieramy drugi już sklep w tym mieście – powiedział Michał Grabe, kierownik regionalny dm w Polsce.

Czytaj także: Dm-drogerie markt umacniają się we Wrocławiu

Krakowska drogeria ma ok. 450 mkw. sali sprzedaży. Jest zaopatrzona i wyposażona zgodnie ze standardem sieci. W asortymencie znalazły się produkty do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne, perfumy, kosmetyki do makijażu, duży wybór produktów dla dzieci. Klienci mogą także kupić żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karmę dla zwierząt. Istotne miejsce zajmują marki własne sieci, w tym najpopularniejsza wśród produktów pielęgnacyjnych Balea i najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde.

Przestrzeń drogerii dm została zaaranżowana z szerokimi alejkami, by poruszanie było wygodne także dla rodzin z dziećmi. W każdej drogerii znajduje się przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove. Do dyspozycji dla dzieci jest bujany konik oraz małe wózki zakupowe.

Drogerie dm działają w Polsce od kwietnia 2022 r. Mają 11 stacjonarnych placówek. Do dyspozycji klientów jest także e-sklep dm.pl oraz aplikacja „Mój dm”. Sieć zatrudnia ponad 150 pracowników w Polsce. W 2023 r. planuje kolejne otwarcia sklepów oraz zwiększenie sprzedaży poprzez sklep online i aplikację.

Drogerie dm posiadają ponad 3800 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 66 tys. osób w całej Europie. W roku obrotowym 2021/2022 dm odnotował sprzedaż w wysokości 13,6 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich.

Czytaj więcej: DM-drogerie markt z imponującym wzrostem sprzedaży 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. marzec 2025 20:56