StoryEditor
Drogerie
31.10.2024 10:59

100 tys. zł do wygrania podczas Dni Klubu Super-Pharm

W drogeriach Super-Pharm trwa akcja promocyjna, w ramach której użytkownicy programu lojalnościowego mogą kupić szereg produktów z dużym rabatem oraz wziąć udział w loterii, w której główną nagrodą jest 100 tys. zł.

Dni Klubu Super-Pharm trwają w sklepach sieci Super-Pharm do 6 listopada br. W ramach akcji setki produktów objęte są atrakcyjnymi promocjami cenowymi.

Przy zakupach za minimum 50 zł można także wziąć udział w Super Loterii, w której nagrodą główną jest 100 tys. zł.

W kluczowej dla Super-Pharm kategorii dermokosmetyków uczestnicy programu lojalnościowego sieci kupią produkty nawet z 50-proc. rabatem.

image
Dermokosmetyki są kluczową kategorią produktową dla Super-Pharm
fot. Super-Pharm

Obniżkami objęte zostały kosmetyki z wielu kategorii pielęgnacji twarzy, ciała i włosów,  makijażu, a także suplementy i produkty dla domu. Akcję wspierają informacje zawarte w katalogu Super Trendy, a konsultantki i konsultanci pomagają klientom podczas zakupów dobrać najodpowiedniejsze dla nich produkty. 

Czytaj także: Mobile Institute: Promocje rządzą zakupami kosmetyków

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
06.11.2024 16:46
Pierwsza drogeria dm Drogerie Markt w Dąbrowie Górniczej – otwarcie 7 listopada
Otwarcie drogerii dm Drogerie Markt w podwarszawskim Mysiadle.Agata Grysiak

Dąbrowa Górnicza dołącza do grona miast z drogeriami dm Drogerie Markt. Już 7 listopada otworzy się tu pierwszy sklep tej popularnej europejskiej sieci, oferujący mieszkańcom szeroką gamę produktów i liczne promocje.

Drogeria dm Drogerie Markt, znana z atrakcyjnych cen i szerokiej oferty, otwiera swoją pierwszą placówkę w Dąbrowie Górniczej przy al. Józefa Piłsudskiego 87B. Będzie to siódmy sklep w województwie śląskim oraz 42. w całej Polsce. Sklep o powierzchni sprzedażowej 458 mkw. zaprasza klientów od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-21:00. Z okazji otwarcia przewidziano 15 proc. rabat powitalny oraz prezenty, takie jak żel pod prysznic marki własnej Balea w specjalnym opakowaniu, dostępny przy zakupach z kuponem.

W roku obrotowym 2022/2023 sieć dm Drogerie Markt osiągnęła sprzedaż na poziomie 15,9 miliardów euro, z czego 11,4 miliardów euro wygenerowały same Niemcy. Sieć zatrudnia ponad 79 000 osób w Europie i prowadzi działalność w 14 krajach. W Polsce marka cieszy się rosnącą popularnością dzięki swoim markom własnym, takim jak Balea i Alverde, oraz zaangażowaniu w utrzymanie trwałych i atrakcyjnych cen.

dm Drogerie Markt ma obecnie w portfolio lokalizacji ponad 4 000 sklepów w 14 krajach europejskich, zatrudniając ponad 79 000 pracowników.  W Polsce, od momentu wejścia na rynek w 2022 roku, sieć dynamicznie się rozwija, planując otwieranie kolejnych placówek w nadchodzących latach.

Czytaj także: Drogeria dm otwiera swój pierwszy sklep w Andrychowie

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Handel
06.11.2024 10:41
Super-Pharm wśród najbardziej innowacyjnych retailerów w Polsce
Skin & Beauty by Super-Pharm to zupełnie nowy koncept sklepów wprowadzony przez sieć Super-Pharm na rynek w 2024 r.

Sieć Super-Pharm została uznana za najbardziej innowacyjną w segmencie drogeryjnym w rankingu Blix Awards – Wybór Konsumentów, w którym firmy handlowe oceniało blisko 140 tys. konsumentów. Super-Pharm znalazła się również w gronie laureatów rankingu Drogeria Roku 2024 oraz ze specjalną statuetką przyznaną przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych za rynkowy debiut nowego formatu sklepów Skin & Beauty by Super-Pharm.

Biedronka, Kaufland, POLOmarket, Żabka, Chata Polska, Maxi Zoo, 4f, Dealz, Super-Pharm, Delio i Allegro to najbardziej innowacyjni retailerzy w Polsce – wynika z programu branżowego „Blix Awards – Wybór Konsumentów”, w którym głosowało blisko 140 tys. konsumentów. Konsumenci wyrazili łącznie blisko 4 mln opinii na temat aktywności 119 sieci handlowych oceniając sieci handlowe i platformy zakupowe i wskazując te, które w ostatnim czasie dokonały największego postępu innowacyjności.

W segmencie drogerii za takiego innowacyjnego retailera została uznana sieć Super-Pharm i do niej trafiła statuetka „Innowacyjna Sieć Roku”. 

Warto wspomnieć, że Super-Pharm znalazł się także wśród laureatów tegorocznej edycji rankingu Drogeria Roku, gdzie wskazany został przez konsumentów jako jedna z sieci, w których najczęściej kupują kosmetyki. Również redakcja Wiadomości Kosmetycznych przyznała sieci specjalną nagrodę za rynkowy debiut, w uznaniu za wprowadzenie nowego formatu sklepów Skin & Beauty by Super-Pharm.

Czytaj więcej: Drogeria Roku 2024: Gdzie Polacy zwykle kupują kosmetyki? Rossmann, Hebe, Super-Pharm wśród najczęściej wskazywanych drogerii

W programie „Blix Awards – Wybór Konsumentów”, w segmencie Dyskontów statuetka została przyznana sieci Biedronka. Wśród Hipermarketów – odebrała ją sieć Kaufland, w grupie Supermarketów – Polomarket, a w segmencie Convenience – Żabka. Spośród Podmiotów Regionalnych i Lokalnych została nagrodzona Chata Polska, a w obszarze Sklepów Branżowych – sieć Maxi Zoo. W kategorii E-grocery – statuetka trafiła do platformy zakupowej Delio, a w E-commerce – do Allegro. W segmencie Odzież i Obuwie nagroda została przyznana 4f, a w grupie Dom i Ogród – sieci Dealz.

Wśród firm, które odebrały wyróżnienia poza nagrodami głównymi, znalazła się także sieć Drogerie Natura. Drogeryjna sieć została wyróżniona m.in. za wdrożenie nowoczesnej platformy e-commerce z intuicyjnym interfejsem oraz aplikacją mobilną.

– Dzisiejszy rynek retailowy jest zróżnicowany pod względem dostosowania do oczekiwań i potrzeb konsumentów związanych z rozwojem technologicznym. Chociaż wiele sieci handlowych wdraża nowoczesne technologie i innowacje, nie wszystkie są na tym samym poziomie. Kluczowym wyzwaniem staje się nadążanie za rosnącymi wymaganiami konsumentów, którzy coraz bardziej oczekują zaawansowanych rozwiązań, zwłaszcza w obszarze dostępności z poziomu smartfona – skomentował dr Krzysztof Łuczak, członek Kapituły programu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. listopad 2024 01:02